فروش لوازم یدکی ماشین های راهسازی با قیمت مناسب و خدمات منحصر به فرد : انواع مختلفی از ماشین های سنگین، نیمه سنگین و سبک ساخته شده اند که کاربردهای متفاوتی در بسیاری از زمینه ها دارند. به عنوان مثال در معادن، راهسازی وغیره اغلب از ماشین های سنگین و نیمه سنگین استفاده می شود. همانطور که می دانید؛ هر ماشین ممکن است که در قطعات آن مشکلاتی ایجاد شود.

فروش لوازم یدکی ماشین های راهسازی با قیمت مناسب و خدمات منحصر به فرد

بنابراین دلایلی مانند استهلاک منجر به تعویض برخی لوازم خواهد شد. همچنین برندهای مختلفی به تولید این لوازم یدکی می پردازند که میزان کیفیت از عوامل تاثیرگذار بر قیمت این لوازم محسوب می شود. گاهی این مورد سبب سردرگمی صاحبان ماشین های راهسازی و حتی شرکت های فعال در این زمینه جهت تهیه لوازم یدکی آن ها خواهد شد.

همچنین دلاا های بسیاری در فروش لوازم یدکی راهسازی فعالیت می کنند که گاهی معتبر نبوده و هزینه اضافی را به مالکان این ماشین ها تحمیل می کند.

در این شرایط سایت رولت کالا با فروش لوازم یدکی ماشین های راهسازی سعی دارد که از مشغله های این دسته مشاغل کم کند. همچنین در ادامه این مقاله به توضیحاتی جهت افزایش آگاهی در زمینه لوازم یدکی راهسازی پرداخته می شود.

فروش انواع لوازم یدکی ماشین های راهسازی

تراکتور،  بلدوزر، بیل های مکانیکی، اسکریپر، لودر وغیره از جمله ماشین های راهسازی به شمار می روند. این ماشین ها در پیشرفت پروژه های راهسازی تاثیرات بسیاری دارند. همچنین بدون آن ها انجام اغلب فعالیت های راهسازی غیرممکن خواهد بود.

این فعالیت سخت و سنگین باعث بروز خرابی و فرسایش در قطعات آن ها شده و عدم تعویض یا رسیدگی به این لوازم ممکن است که به از کارافتادگی و عدم استفاده از آن ها ختم شود.

کیفیت، قیمت و نحوه اطلاع از محل فروش لوازم یدکی راهسازی از دغدغه های زمان تعویض این قطعات به حساب می آید. بنابراین این عوامل گاهی باعث عدم تمایل صاحبان این قبیل ماشین ها به تعویض لوازم یدکی شده و هزینه های بیشتری را به آن ها تحمیل می کند.

در این رابطه فروشگاه های مختلفی به فروش لوازم یدکی ماشین های راهسازی می پردازند. انواع مختلف قطعاتی که اغلب در ماشین های راهسازی به کار می روند و سایت های فروش لوازم یدکی آن ها را در معرض فروش می گذارند؛ عبارت هستند از: 

  • رولیک
  • بوش
  • اسپراکت
  • تیغه
  • کمپرسور
  • پمپ هیدرولیک
  • زنجیر بلدوزر
  • کفشک
  • چرخ زنجیر
  • کوپلینگ

همچنین باید بدانید که زیربندی در ماشین ها راهسازی به دلیل تماس بیشتر کف آن ها با زمین و سنگ های برنده، در معرض آسیب جدی تری قرار می گیرد. در ادامه سعی می شود که به مهم ترین لوازم پرداخته شود.

رولیک

رولیک و لینک از قطعات مورد نیاز زیربندی در ماشین هایی مانند بیل بکیو و بولدوزر هستند که با اتصال زنجیر به نیرو محرکه سبب حرکت روان زنجیر می شود. همچنین تمامی زیربندی را به یکدیگر متصل می کند. البته روی لینک ها کفشک هایی کل بدنه زنجیر را می سازند و به منظور اصطکاک با زمین طراحی شده اند.

البته باید دقت کنید ممکن است شرکت های سود جو اقدام به فروش لوازم یدکی ماشین های راهسازی که از کیفیت های نامناسب برخوردار هستند در کمین صاحبان ماشین  آلات راهسازی قرار بگیرند.

تیغه

تیغه با کنار زدن خاک در گریدر ها مسیر های برفی و خاکی را باز می کند. بوش و پین نیز از دیگر قطعات زیربندی در ماشین های راهسازی هستند. این قطعه کفشک های زنجیر و بولدوزر را به هم وصل می کند.

همچنین این قطعه در مینی لودر های نیز به کار رفته است. در هنگام خرید این قطعه باید به جنس مواد به کار رفته در آن دقت شود. زیرا به دلیل کاربرد خاصی که دارد باید از استحکام خوبی برخوردار باشد. عدم توجه به این مورد باعث تحمیل هزینه های اضافی به مالک وارد کند.

اسپراکت

اسپراکت چرخ دنده ای است که در انتهای زنجیر چرخ بیل مکانیکی و بلدوزر قرار دارد. این قطعه نیروی محرکه لازم را به زنجیر منتقل کرده و سبب حرکت ماشین های راهسازی می شود. بنابراین باید از جنس مرغوبی ساخته شده باشد که تحمل وزن بالای این نوع ماشین ها را داشته باشد.

ناخن

مخازن فلزی بیل های مکانیکی و لودر ها که به عنوان باکت شناخته می شود از قطعه ای کوچک به نام ناخن تشکیل شده است. این بخش به ماشین های راهسازی در شکافتن زمین و کنار زدن حجم قابل توجهی از خاک کمک می کند.

پمپ هیدرولیک

در بیشتر ماشین ها راهسازی از این پمپ ها به منظور ایجاد قدرت به کار برده می شود. اغلب اینگونه ماشین ها مجهز به جک های هیدرورلیکی جهت بلند کردن خاک و تخاله های سنگین هستند. این پمپ ها نیروی حرکتی مورد نیاز در اجزای ماشین های راهسازی را فراهم می کند.

روی مینی لودر ها، بلدوزر ها، گریدر ها و … این جک ها نصب می شوند. لوازم این قطعه توسط برند ها با کیفیت های متفاوتی ساخته می شود. بهتر است در صورت نیاز به تعویض دقت کرده و گول برندهای تقلبی را فروش لوازم یدکی ماشین های راهسازی نخورید.

کلام آخر

از لوازم بدکی پرکاربرد به دلیل فعالیت های دشوار و سنگین ماشین های سنگین به قطعات زیر سازی اشاره می شود. زیرا این بخش به دلیل تماس با انواع مصالح و ترانشه های سنگی یا در معرض آسیب بیشتری قرار دارد.

سایت روت کالا آمادگی دارد که در زمینه فروش لوازم یدکی ماشین های راهسازی با قیمت مناسب راهکار های مناسبی را پیش روی شما قرار دهد. همچنین بخشی از دشواری های شرکت های راهسازی را در بخش نگهداری و تعمیر ماشین آلات با تامین لوازم یدکی با کیفیت و مناسب کاهش دهد. علاوه بر این با بهره گیری از برند های معتبر حتی در هزینه های تهیه این لوازم کمک حال خواهد بود.

اگر لوازم یدکی ماشین راهسازی انتخاب شما است می توانید به سایت  روت کالا مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *