کاربرد فیلتر روغن لودر کوماتسو

کاربرد فیلتر روغن لودر کوماتسو : فیلتر روغن لودر کوماتسو به دو دسته  بزرگ تقسیم می شود، دسته اول فیلتر سروو لودرهای کوماتسو و دیگری فیلتر روغن موتور دیزل که به اختصار فیلتر روغن لودر کوماتسو خوانده می شود. نوع اول این فیلتر ها برای تصفیه روغن هیدرولیکی ودسته دوم به منظور تصفیه روغن موتور دیزل استفاده می شود.

لودر های کوماتسو به سبب شرایطی که آن ها را در محیط های خاکی ومرطوب قرار می دهد باید از فیلتر روغن لودر کوماتسو استفاده کنند. فیلتر روغن لودر های کوماتسو بایستی دائما و به طور سالانه تعویض شوند تا اطمینان حاصل شود که موتور دیزل وسوپاپ هیدرولیک دچار رسوب گرفتگی وتخریب نمی شوند. پیشنهاد ویژه ی ما به شما استفاده از فیلتر روغن های لودر کوماتسو است. البته ما فیلتر روغن بیل مکانیکی برند های چون  کاترپیلار ، دوسان ، هیتاچی و هیوندای را با کمترین قیمت می فروشیم شما می توانید هر نوع فیلتر روغن لودر ساکارو را که می خواهید از ما خریداری کنید. مطمئن باشید با این فیلتر عمر موتور شما چند برابر خواهد شد.

آیا کار کرد فیلتر روغن دیزل با فیلتر سرو لودر کوماتسو یکی است؟

بله از لحاظ کار کرد وظیفه هردو فیلتر کردن روغن می باشد اما جنس این روغن ها ودر نتیجه جان این فیلتر ها با هم متفاوت است و نمی شود آن ها را به جای هم استفاده کرد. هر دو نوع فیلتر روغن لودر ساکورا در دونوع یکبار مصرف وچند بار مصرف ساخته می شود و هردو فیلترهای سه لایه ای با دو فیلتر اولیه و یک فیلتر ثانویه هستند که همگی در یک محفظه جمع شده اند.  از سایر تفاوت های فیلتر سروو بافیلتر روغن محل قرار گیری این دو فیلتر می باشد. فیلتر سرو در پشت سوپاپ سرو قرار می گیرد حال آنکه فیلتر روغن در میانه راه دیزل و قبل از انژکتور ها کار گذاشته می شود. به هر ال اگر شما به سلامت خودرو خود اهمیت بدهید بهتر است که هردوی آن ها را به طور دوره ای تعویض کنید.

آیا دونوع فیلتر روغن لودر کوماتسو بایستی هم زمان عوض شوند؟

نخیر چونکه این که چه زمانی فیلتر روغن  دیزل  و فیلتر سروو را عوض کنید؛ بستگی به آخرین زمان تعویض آن دو دارد. به طور کلی هر کدام از فیلتر روغن لودر کوماتسو یک سال یا هر 15000 کیلومتر بایستی عوض شوند.

اگر شما یکبار فیلتر روغن لودر کوماتسو را باهم عوض کنید؛ در سرویس کاری های بعدی مجبور می شوید هردو را باهم عوض کنید. به هر حال بهتر است برای آسایش خیال خودتان هردونوع فیلتر روغن لودر کوماتسو ساکورا را نصب کنید.

 چگونه بفهمیم فیلتر روغن لودر کوماتسو نیاز به تعویض دارد؟

فیلتر روغن لودر کوماتسو بسته به این که کدام یکی باشد که بایستی تعویض شود علائم متفاوتی را در لودر کوماتسو شما پدید خواهد آورد.

  • اگر فیلتر دیزل معیوب باشد موارد زیر رامشاهده می کنید.
  • ضربه موتور در هنگام حرکت.
  • صدا از پمپ دیزل وسیلندرها.
  • کاهش توان موتور.
  • عدم روشن شدن لودر کوماتسو در استارت اول.
  • دود بیش از حد.
  • توقف در وسط حرکت.
  • آسیب دیدگی موتور دیزل.
  • اگر فیلتر سروو لودر کوماتسو معیوب باشد اتفاقات زیر رخ می دهد.
  • کاهش توان موتور دیزل.
  • چرخش سخت اتاقک بیل مکانیکی.
  • ایست در بین عمل چرخش.
  • توقف پمپاژ روغن به سیلندر.

ساکورا یکی از بهترین ها در زمینه تولید فیلتر روغن لودر کوماتسو می باشد. کیفیت محصولات این شرکت طبق استاندارد های خودرو سازی وایزو 2002 تایید گشته است. د ر صورتی که خودرو شما هر کدام از این علائم را دارد، بهتر است قبل از صدمه به سوپاپ هیدرولیک وموتور خودروتان آن را بررسی کنید وتعویض آن را به ما بسپارید.

 تعویض فیلتر روغن لودر کوماتسو چه ضرورتی دارد؟

اگر علاقه ای به تعویض فیلتر روغن لودر کوماتسو ندارید اشکالی ندارد، فقط یادتان نرود که بعد تر بایستی هزینه سنگین تعویض موتور دیزل و سوپاپ هیدرولیک را بدهید. مطمئنا اگر شما فردی زیرک باشید ترجیح می دهید هرسال فیلتر روغن لودر کوماتسو خود را تعویض کنید اما این هزینه را ندهید.

فیلتر روغن لودر کوماتسو استاندارد چه ویژگی های را دارد؟

  • مقاومت در برابر انحلال در روغن و آلاینده های آن

سلولز وترکیبات دیگر استفاده شده در جان فیلتر باید از جنسی باشند که در روغن انحلال نیابند.

  • مقاومت در برابر مواد خورنده

روغن موتورانواع خودرو ها در مراحل تولید وپخش  ممکن است به مواد خورنده آلوده شوند. پره های فیلتر باید تا دی در برابر این مواد مقاومت کنند.

  • رعایت استاندارد های صنعت خودرو

باتوجه به کثرت آزمایشات استاندارد فیلتر این آزمایشات اغلب در خود کارخانه ها صورت گرفته ونتایج آن باید برای کاربران آشکار شود.

برند مناسب برای فیلتر روغن لودر کوماتسو کدام برند است؟

پاسخ محققین ما به شما مشتریان گرامی برند ساکورا می باشد. برند ساکورا با ظرافتی بالا و شباهت صد در صدی فیلتر روغن لودر کوماتسو را تولید می کند. کیفیت فیلتر روغن لودر کوماتسو ساکورا حتی بهتر از قطعه اصلی این خودرو میباشد. شرکت فیلتر ساکورا هردو نوع  فیلتر روغن لودر کوماتسو را تولید می کند و انتخابی عالی برای لودر کوماتسو شماست.

از کجا بفهمیم  فیلتر روغن لودر کوماتسو که خریده ایم اصل است؟

  1. اگر شما قصد خرید محصولات شرکت ساکورا را دارید اولین را در تشخیص اصل بودن این محصولات لوگو ومارک شرکت ساکوراست.
  2. مورد اول به تنهایی کافی نمی باشد، شما حتما بایستی از وکیوم بودن بسته بندی فیلتر یقین حاصل کنید.

فیلتر روغن اصل کوماتسو را از ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *