خرید پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی به چه صورت است؟ : یکی از مهم ترین و کاربردی ترین قطعات به کار رفته بر روی سیستم های هیدرولیکی پمپ هیدرولیکی می باشد که دارای انواعی می باشد و در ابعاد و اندازه ها و کیفیت های مختلفی تولید می گردد. خرید پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی خود با روش های گوناگونی صورت می گیرد که افراد پس از در نظر گرفتن شرایط خود روش مناسب خرید را انتخاب می کنند.

خرید پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی به چه صورت است؟

همانطور که میدانید امروزه با پیشرفت علم و دانش و فن آوری و با در نظر گرفتن اینکه سیستم های هیدرولیکی در صنعت و صنایع گوناگون نقش موثری دارند نیاز به انواع مختلف پمپ هیدرولیک بوده پمپ هایی که توان و فشار و مقاومت آنها بسیار زیاد بوده و از قدرت فوق العاده ای برخوردار می باشند.

پمپ در واقع قلب و مرکز سیستم هیدرولیک می باشد که انرژی مکانیکی را به انرژی هیدرولیکی تبدیل می کند. باید این نکته را در نظر گرفت که انرژی مکانیکی موجود در سیستم هیدرولیک در واقع به وسیله موتورهای الکتریکی و.. تامین می شود.

بیل مکانیکی یکی از ماشین آلات صنعتی و مورد نیاز در ساختمان سازی می باشد که تمامی حرکت ها و عملکردهای آن با استفاده از مایع هیدرولیکی، سیلندرهای هیدرولیکی، موتور های هیدرولیکی و… انجام می شود.

باید در نظر داشت اینگونه موتورهای بیل مکانیکی موجب می شوند پمپ های هیدرولیکی به حرکت درآیند و سایز و اندازه آنها با یکدیگر متفاوت می باشد. یکی از مهم ترین مسائل در این زمینه خرید پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی می باشد که نیازمند به شرایط خاص می باشد.

انواع پمپ هیدرولیکی بیل مکانیکی و نحوه خرید آنها؟

خرید پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی به چه صورت است؟ : پمپ هیدرولیک از نظر نوع جابجایی در صنعت به دو دسته تقسیم می شوند: پمپ هیدرولیکی با جابجایی غیر مثبت، پمپ هیدرولیکی با جابجایی مثبت. پمپ با جابجایی غیر مثبت توانایی مقاومت آنها در برابر فشارهای زیاد بسیار کم می باشد و به گونه ای است که در صنعت هیدرولیک کمتر مورد توجه و استفاده قرار می گیرد.

 بر این اساس می توان گفت بیشترین کاربرد آن برای سیستم های فشار پایین می باشد. و پمپ با جابجایی مثبت توانایی بسیار زیاد در برابر فشارهای بالا را دارد و از مقاومت بالایی برخوردار می باشد نکته قابل توجه این است که این نوع محصولات دارای مزایای بسیار زیادی می باشد که از جمله آنها: ابعاد کوچک، بازده حجمی بالا، انعطاف پذیری مناسب، قدرت و توانایی بالا و…که در تمامی پمپ ها با یکدیگر متفاوت می باشد. این نوع پمپ ها را می توان از روش های مختلفی خریداری نمود که از جمله آنها اقساطی، اینترنتی، نقدی و .. می باشد یعنی افراد پس از در نظر گرفتن شرایط خود اقدام به خرید پمپ هیدرولیک می کنند. در واقع به دنبال روشی می باشند که برای آنها دشوار نباشد.

  نکات مربوط به خرید پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی:

در تمامی سیستم هیدرولیک بیل های مکانیکی از پمپ هیدرولیکی با مقاومت بالا استفاده می شود که از فشار بالایی برخوردار می باشد و اغلب به صورت دو طبقه ای می باشد و باید قابلیت آن را داشته باشد که فشار زیادی را تحمل کند. به طور کلی می توان گفت پمپ ها از نظر ساختاری و ساختمانی سه نوع هستند که عبارتند از: پمپ دنده ای، پمپ پره ای و پیستونی.

که در واقع برای بیل مکانیکی از این پمپ ها استفاده می شود.

اینگونه پمپ ها که اصلی ترین و مهم ترین وظیفه آن تولید روغن می باشد و توان و قدرت ورودی خود را از موتور دیزل در یافت می کند و توان هیدرولیکی را به عنوان خروجی تحویل می دهد و به همین خاطر است که پمپ یکی از مهم ترین اجزای بیل مکانیکی به شمار می آید و باید توجه کرد که از این بیل های مکانیکی برای بسیاری از امور استفاده می شود که عبارتند از: حفر کانال، گودال، زیرسازی، تخریب گودبرداری و خاکبرداری. پمپ تمامی امور هیدرولیکی همچون حفاری کانال های بزرگ، تخریب معادن و…را انجام می دهد.

 این دستگاه از قیمت های متفاوت برخوردار می باشد و در اندازه های متفاوت ساخته شده است.

در زمان انتخاب و خرید پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی اولین و گزینه ای که در نظر گرفته می شود  مدار، تغذیه و تعیین پمپ و بررسی تقاضاهای فشار و جریان در مدار که یک کاربرد معین در سیستم های هیدرولیک را دارا می باشد.

در انتخاب پمپ و خرید پمپ هیدرولیکی بیل مکانیکی باید به موارد زیادی توجه کرد و این موارد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشند از جمله آنها: قطر دهانه پمپ، فشار کاری در خروجی پمپ، سرعت دوران پمپ، حجم جابجایی روغن، دبی موثر، توان موتور راننده پمپ، دمای کاری روغن، درجه ویسکوزیته، فیلتراسیون و… برخی از فروشگاه ها و نمایندگی های بزرگ و معتبر و فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی انواع پمپ های مربوط به بیل مکانیکی را تولید می کند. این فروشگاه در زمینه تجهیزات مربوط به بیل مکانیکی یعنی انواع پمپ و انواع شیر هیدرولیک و… فعالیت زیادی دارد.

 این مجموعه نه تنها این قطعات را تولید می کند بلکه اگر گاهی این قطعات با مشکلاتی مواجه شوند در زمینه تعمیر و نقص یابی این پمپ ها نیز فعالیت می کند و می تواند به راحتی آنها را تعمیر کند.

 نکته قابل توجه در زمان خرید پمپ هیدرولیک این است که این نوع پمپ گرانترین پمپ ها هستند و از بالاترین بازدهی برخوردار می باشند و در هر روش خرید آنها تنوع و شرایط خاصی در نظر گرفته می شود و متناسب با شرایط خریدار و فروشنده این پمپ ها تهیه و خریداری می شوند.

در این نوع پمپ، محور بلوک سیلندر و محور محرک در یک راستا قرار میگیرند و دارای حرکت های رفت و برگشت می باشد به عبارتی می توان گفت حرکات دورانی در آنها صورت می گیرد. این پمپ ها به گونه ای تولید می شوند که خاصیت جابجایی آنها می تواند متغیر باشد.

این نوع پمپ ها غالبا بدون ضربان می باشند و عمر طولانی دارد و این خود یکی از مزایای این روش به شمار می آید.

در زمان خرید پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی باید به نکاتی از جمله شرایط طرفین، برگه ضمانت یا گارانتی محصول، قیمت محصول، کیفیت بالای محصول، ابعاد و اندازه آن محصول، شرکت تولیدکننده و سازنده آن محصول و… توجه نمود و یکی دیگر از نکات مربوط به پمپ مخصوص بیل مکانیکی این است که به دلیل ساختار پیچیده تعمیر آن نیز بسیار دشوار می باشد و در صورتی که نیاز به تعمیر داشته باشند باید با شرکت های مخصوص ساخت آنها تماس گرفت و اقدامات لازم را به عمل آورد و در هنگام خرید این نوع پمپ کاربرد آن باید مد نظر قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *