قطعات پمپ هيدروليك بيل مكانيكي

اجزای قطعات پمپ هيدروليك بيل مكانيكي : بسياري از ماشین آلات انتقال زمینی شامل پمپ های هیدرولیکی با دنده های خارجی (دو جهته و برگشت پذیر)، موتورهای هیدرولیکی با دنده های خارجی (یک جهته و برگشت پذیر)، چند پمپ هیدرولیکی با دنده های خارجی که قبلا مونتاژ شده اند یا در مراحل نصب، تقسیم می شوند.

قطعات پمپ هيدروليك بيل مكانيكي

بسياري از ماشین آلات انتقال زمینی شامل انواع پمپ مانند : پمپ های هیدرولیکی با دنده های خارجی (دو جهته و برگشت پذیر)، موتورهای هیدرولیکی با دنده های خارجی (یک جهته و برگشت پذیر)، چند پمپ هیدرولیکی با دنده های خارجی که قبلا مونتاژ شده اند یا در مراحل نصب، تقسیم می شوند.

قطعات پمپ هيدروليك بيل مكانيكي چيست؟

تمام اجزای قطعات قطعات پمپ هيدروليك بيل مكانيكي  به منظور خاصي و هر قطعه به صورت دستي مونتاژ شده و سپس آزمایش می شود.

پمپ ها، موتورها و جریان تقسیم ها در جابجایی های مختلف برای حداکثر عملکرد در همه شرایط در دسترس هستند و به چهار گروه اندازه تقسیم می شوند، به طوری که شما می توانید محصول مناسب را برای خود انتخاب کنید. در اینجا یک مرور کلی از عملکرد انجام شده است.

ماشین آلات هیدرولیک ماشین آلات و ابزار هستند که از مایع برای انجام کارهای ساده استفاده می کنند که از طریق استفاده از هیدرولیکی عمل می کنند، جایی که مایع به وسیله یک منبع انرژی است. در تجهیزات سنگین و سایر انواع ماشین آلات، مایع هیدرولیکی در سراسر ماشین به موتورهای هیدرولیکی و سیلندرهای هیدرولیک منتقل می شود و مطابق با مقاومت موجود می شود. سیال به طور مستقیم یا به صورت خودکار با شیر کنترل و توسط شیلنگ و لوله توزیع می شود.

محبوبیت ماشین آلات هیدرولیک با توجه به مقدار بسیار زیادی از قدرت است که می تواند از طریق لوله های کوچک و شیلنگ های انعطاف پذیر، و چگالی قدرت بالا و مجموعه ای از اعمال می شود که می توانند از این قدرت استفاده کنند.

نيرو و گشتاور قطعات پمپ هيدروليك بيل مكانيكي

یکی از ویژگی های اساسی سیستم های هیدرولیکی این است که توانایی اعمال نیرو یا گشتاور ضرب در روش آسان، مستقل از فاصله بین ورودی و خروجی، بدون نیاز به چرخ دنده های مکانیکی و یا اهرم، یا با تغییر مناطق موثر در دو سیلندر متصل یا جابه جایی موثر (cc / rev) بین پمپ و موتور. در موارد عادی، نسبت هیدرولیک با یک نسبت مکانیکی یا گشتاور برای طرح های ماشین بهینه مانند حرکات رانندگی و ردیاب برای یک بیل مکانیکی ترکیب می شود.

پمپ هيدروليك و قطعات پمپ هيدروليك بيل مكانيكي 

پمپ هیدرولیک مایع را به اجزای سیستم منتقل می کند. فشار در سیستم در واکنش به بار توسعه می یابد. بنابراین، پمپ امتیاز 5000 psi قادر به حفظ جریان در برابر بار 5،000 psi می باشد.

پمپ چگالی قدرت حدود ده برابر بیشتر از یک موتور الکتریکی (حجم) دارد. آنها توسط یک موتور الکتریکی یا یک موتور، از طریق چرخ دنده ها، کمربندها و یا یک اتصال الاستومری قابل انعطاف برای کاهش ارتعاش استفاده می شود.

انواع مختلف پمپ های هیدرولیک برای کاربردهای هیدرولیکی:

  • پمپ دنده اي: ارزان، با دوام (به ویژه در شکل روتور)، ساده است. کمتر کارآمد است زیرا آنها ثابت جابجا هستند و عمدتا برای فشار کمتر از 20 MPa (3000 psi) مناسب است.
  • پمپ پره اي: ارزان و ساده، قابل اعتماد. خوب برای جریان خروجی کم فشار پایین.
  • پمپ پیستونی محوری: بسیاری از آنها با یک مکانیزم جابجایی متغیر طراحی شده اند تا جریان خروجی را برای کنترل فشار اتوماتیک تغییر دهند. طرح های مختلف پمپ های پیستونی محوری وجود دارد، از جمله سوپاپ (که بعضی اوقات به عنوان یک پمپ سوپاپ شناخته می شود) و توپ كنترلي (گاهی اوقات به عنوان یک پمپ ورق ارتعاشی خوانده می شود) وجود دارد. شایع ترین پمپ واشر است. سوپاپ پیستونی متغیر باعث می شود پیستون ها فاصله زیادی یا کمتر را در هر چرخش به هم متصل کنند، که اجازه می دهد خروجی جریان جریان و فشار متغیر باشد (زاویه جابجایی بیشتر موجب افزایش جریان جریان، فشار پایین و بالعکس(
  • پمپ پيستوني شعاعي: به طور معمول برای فشار بسیار زیاد در جریان های کوچک استفاده می شود.

پمپ های پیستونی گران تر از پمپ های دنده اي یا پره اي هستند، اما عمر طولانی تر را در فشار بالا، مایع های دشوار و دیگر کارهای طولانی مدت فراهم می کنند. پمپ های پیستونی یک نیمی از انتقال هیدرواستاتیک را تشکیل می دهند.

دريچه هاي كنترل قطعات پمپ هيدروليك بيل مكانيكي

دریچه های کنترل جهت حرکت سیال به محرک دلخواه. آنها معمولا از یک ميله در داخل چدن یا فولاد ساخته می شوند. دریچه های کنترل جهت به گونه اي طراحی شده اند که می توانند انباشته شوند، با یک دریچه برای هر سیلندر هیدرولیک و یک ورودی مایع که تمام دریچه های پشته اي را تامین می کند.

دریچه تخلیه فشار در مکان های مختلف در ماشین آلات هیدرولیک استفاده می شود؛ در مدار بازگشت به منظور حفظ مقدار کمی از فشار برای دنده ها، خطوط حركت، و غیره … در سیلندر هیدرولیک، برای جلوگیری از بارگذاری بیش از حد و شکست هیدرولیک/ شكستگي محل درزگيري شده است. در مخزن هیدرولیک، برای حفظ یک فشار که حاوی رطوبت و آلودگی است.

قطعات پمپ هيدروليك بيل مكانيكي كوماتسو مانند ساير بيل هاي مكانيكي بوده است. قطعات پمپ هيدروليك بيل مكانيكي كوماتسو را شركت كوماتسو طراحي و توليد مي كند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *