خرید پمپ هیدرولیک گردان

به عنوان یکی از اجزای حایز اهمیت و مهم سیستم های هیدرولیکی محسوب می گردد. خرید پمپ هیدرولیک گردان، با مزیت های بسیاری مانند ایجاد سر و صدای خیلی کم و پمپاژ مناسب همراه می باشد. استفاده از پمپ های هیدرولیک گردان در بسیاری از حوزه های صنعتی مورد توجه واقع شده است.

گردش و به حرکت درآمدن در این سیستم ها به وسیله موتور یا محرک صورت می گیرد. به طور کلی در بازده و راندمان یک پمپ عواملی نظیر بالانس فشار، حالت مکانیکی قطعات، طراحی مناسب و دقت عمل و حساسیت در ساخت مؤثر و تاثیر گذار می باشد.

در سیستم های هیدرولیکی به منظور معین کردن میزان نشتی از بازده دبی یا حجمی استفاده به عمل می آید. بررسی و تحلیل اختلال در مایعات و مقدار هدر رفتن سوخت به علت ایجاد اصطکاک در اجزایی مانند یاتاقان ها به واسطه بازده مکانیکی صورت می گیرد. همچنین برای معین نمودن میزان کلی هدر رفتن انرژی می توان بازده کلی سیستم هیدرولیک را مورد ارزیابی و تحلیل قرار داد. انتقال مایعات با بالا رفتن فشار جریان، قابلیت حرکت سیالات به نقاط مورد نظر را امکان پذیر می سازد.

این فرآیند به وسیله پمپ هیدرولیک به بهترین نحو اجرایی می شود. بر همین اساس خرید پمپ هیدرولیک گردان می تواند نیازهای موجود در این زمینه را تحت پوشش خود قرار دهد.

اهمیت خرید پمپ هیدرولیک گردان

خرید پمپ هیدرولیک گردان، به عنوان نوعی از انواع مختلف پمپ به شمار می رود. امروزه متناسب با نیاز و نوع عملکرد سیستم های هیدرولیکی، طراحی و ساخت پمپ ها در طیف متنوع و مختلفی صورت می گیرد. به منظور انتقال و جابجایی مایعات در محل مورد نظر در سیستم های هیدرولیک، وجود پمپ بیش از پیش اهمیت پیدا می کند.

برای پمپاژ روغن و سایر سیالات پمپ های هیدرولیک مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات متناسب با فشار و توان در دسته های مختلفی نظیر پمپ دنده ای، پره ای و پمپ هیدرولیک پیستونی طبقه بندی می گردند. پمپ های دنده ای نیز در دو دسته دنده ای داخلی و دنده ای خارجی قرار می گیرند. این پمپ های علاوه بر بهره مندی از دبی های مختلف و مقرون به صرفه بودن، از فشار بالایی نیز برخوردار می باشند.

پمپ های پیستونی قابلیت مقاومت در فشارهای زیاد را دارا بوده و در حجم متغیر و دبی ثابت عرضه می شوند. همچنین امکان تعمیر این پمپ ها نیز امکان پذیر می باشد. خرید پمپ هیدرولیک گردان، علاوه بر صدای کم، قابلیت تعمیر آن را نیز فراهم می سازد. پمپ های از نوع هیدرولیک نگهداری مقادیر بسیار زیادی از مایعات و به ویژه روغن را به واسطه سیلندرهای هیدرولیکی انجام می دهند.

بر همین اساس، سرعت، گشتاور یا توان مکانیکی از طریق پمپ ها به فشار، جریان یا انرژی هیدرولیکی مبدل می گردد. منبع اصلی قدرت ماشین آلات و وسایل نقلیه به وسیله پمپ هیدرولیک تامین می شود. با خرید پمپ هیدرولیک گردان می توان اعمال نیرو، حرکت و انتقال قدرت را به بهترین شکل محقق ساخت.

چرا خرید پمپ هیدرولیک گردان

خرید پمپ هیدرولیک گردان، برای پمپاژ مناسب و بهینه مایعات، گزینه کاربردی و کارآمدی به شمار می رود. پمپ های هیدرولیک برخوردار از فشار زیاد به منظور تهویه مطبوع و افزایش قدرت و راندمان فرمان در وسایل نقلیه مورد استفاده قرار می گیرند.

پمپ های هیدرولیک گردان در دسته پمپ های با جابجایی مثبت واقع می شوند. در این پمپ ها میزان مشخصی از مایعات به واسطه به چرخش درآمدن محور به طرف خروجی ارسال می گردد. این پمپ ها قابلیت غالب شدن بر اصطکاک و میزان فشار خروجی را دارا می باشند. قابلیت فعالیت با وجود فشار زیاد، انعطاف پذیری بسیار مطلوب، بازده دبی زیاد و ابعاد بهینه و مناسب، از مزیت های خرید پمپ هیدرولیک گردان به شمار می رود.

در پمپ های گردان شیارهای شعاعی یا روتور به محور محرک یا شفت اتصال پیدا می کند که چرخش آن در داخلی قطعه ای به نام رینگ بادامکی اتفاق می افتد. در این پمپ ها هر شیار تعبیه شده بر روی روتور نمایانگر یک عدد تیغه محسوب می شود. در هنگام چرخش روتور تیغه های مماس بر روی رینگ قرار می گیرند. از یک بار هیدرولیک یا فنر به منظور آب بندی بهینه در شیارها استفاده به عمل می آید.

در این سیستم های هیدرولیکی با استفاده از چرخیدن تیغه ها فرآیند پمپاژ به نحو مطلوب صورت می پذیرد. به طور معمول در ساختمان هر پمپ سه روتور وجود دارد که متشکل از دو هرزگرد و یک روتور به عنوان نیرو دهنده می باشد. روتورها در داخل یک پوسته نگهداری می شوند.

ورود مایعات به پمپ به وسیله دهانه مکشی انجام می گیرد. برای هدایت بهتر و نگهداری مناسب از روتورها یاتاقان هایی در این زمینه وجود دارد. خرید پمپ هیدرولیک گردان، در انتقال و اعمال نیرو و حرکت بسیار تاثیر گذار و مؤثر می باشد.       

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *