یکی از محبوب ترین و پربازده ترین بیل های مکانیک هیدرولیکی در جهان را بیل مکانیکی PC210LC-10 SLF کوماتسو به خود اختصاص داده است .

به بیل مکانیکی PC210LC-10 SLF کوماتسو یک باکت فوق العاده بلند وصل کنیدو یک ماشین فوق العاده همه کاره با دامنه کاری عظیم بدست آورده اید.کارکردها و عملکردها از بیل ها استاندارد است .

اما دارای طیف گسترده ای از سطلهای تمیزکننده خاکریز و سطل هدف عمومی برای کاربردهای لایروبی و تمیز کردن شیب است .

دارای صرفه اقتصادی با عملکردبالا و صرفه جویی در مصرف انرژی

دستگاه سنجش و مصرف سوخت جدید در سمت راست مانیتور رنگ مشاهده می شود و به اپراتور در حفظ مصرف سوخت و عملکرد بهتر دستگاه كمك می كند.

نمایش ناهنجاری ها و مشکلات با کد

هنگام بروز یک ناهنجاری ، کد خطا روی مانیتور نمایش داده می شود.هنگامی که یک کد مهم نمایش داده می شود ،یک لامپ احتیاط چشمک می زند و صدای زنگ هشدار دهنده به صدا در می آید

تا به اپراتور نسبت به اقدامات لازم هشدار دهد.این مانیتور همچنین رکوردی از ناهنجاری ها را برای عیب یابی موثرتر ذخیره می کند.

سیستم هیدرولیک کارآمد

PC210LC-10 از سیستم هیدرولیک Sensed Load Sensing Center (CLSS) استفاده می کند که باعث افزایش راندمان سوخت و پاسخ سریع به خواسته های اپراتور می شود. PC210LC-10 همچنین فناوری جدیدی را برای تقویت موتور و کنترل پمپ هیدرولیک معرفی می کند. این سیستم کنترل کامل با موتور هیدرولیک در سخت ترین نقاط تحت هر شرایط بار را تحمل دارد . همچنین در شیر اصلی و مدار هیدرولیکی به منظور کاهش مشکلات هیدرولیکی پیشرفت هایی صورت گرفته که منجر به راندمان بالاتر و مصرف سوخت کمتر می شود.

شما می توانید برای تهیه قطعات کوماتسو به صورت انلاین به سایت روت کالا مراجعه کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *