PC238USLC-11 جدیدترین بیل مکانیکی کوماتسو با استفاده از یک موتور Komatsu -و در مقایسه با محصولات مشابه PC228USLC-10 ، 4٪ بازدهی بهتری دارد .

PC238USLC-11 این دستگاه را به خوبی برای برنامه های کاربردی و ابزارهای کنار جاده ای که در فضاهای محدود کار می کنند مناسب سازی شده است .

به بیل مکانیکی هیدرولیک PC238USLC-11 کوماتسو ظرفیت بالابری معادل یا بهتر

از مدلهای معمولی در همان اندازه دارد .

سیستم هیدرولیک کارآمد

بیل مکانیکی از یک سیستم سنجش بار بسته با مرکز (CLSS) استفاده می کندکه باعث افزایش راندمان سوخت و پاسخ سریع به خواسته های اپراتور می شود.سیستم کنترل در هر شرایط بار با موتور هماهنگ است .

همچنین در شیر اصلی و مدار هیدرولیکی به منظور کاهش خطاهای هیدرولیکی پیشرفت هایی صورت گرفته است که منجر به راندمان بالاتر و مصرف سوخت کمتر شده است

دوربین های چشم انداز پرنده

سیستم سه دوربین اختیاری چشم انداز پرنده (از جمله دید کابین) دستگاه و اطراف آن را فراهم می کند. این سیستم عملکرد و آگاهی وضعیتی را در محل کار بالا می رود .
KomVision از اپراتورهای شاغل در محیط های شهری ، فضاهای محدود و مکانهای پر رفت و آمد از افزایش دید و آگاهی موقعیتی سود می برد.
نشانگرهای فاصله در مانیتور نمایش داده می شوند تا شعاع چرخش دم دستگاه را نشان دهندشما می توانید قطعات این دستگاه را از طریق سایتروت کالا تهیه نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *