با قطعات کوماتسو آشنا شوید .برند کوماتسو یکی از برندهای معتبر و موفق در زمینه تولید ماشین های سنگین عمران و لوازم یدکی آن ها نقش بسزایی دارد.

با قطعات کوماتسو آشنا شوید.

این شرکت به دلیل کیفیت بالایی که در محصولات خود دارد، در سراسر دنیا از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. خوشبختانه قطعات کوماتسو در ایران نیز یافت می شود. در ادامه قطعات تولیدی شرکت کوماتسو را برای شما بیان می کنیم. با مطالعه این مقاله خرید اینترنتی قطعات کوماتسو را با خیالی آسوده انجام می دهید.

انواع قطعات کمپانی کوماتسو عبارت است از:

  • تسمه سفت کن کوماتسو
  • چهارشاخ بلدوزر
  • رلیف ولو
  • قطعات بیل مکانیکی
  • قطعات گریدر
  • لوازم یدکی غلتک
  • زیبر بندی ماشین آلات راه سازی
  • و غیره

شرح این موارد را در ادامه بیان می کنیم.

انواع قطعات کمپانی کوماتسو

از آنجا که این شرکت در تولید ماشین های عمرانی نقش بسزایی دارد، در تولید لوازم یدکی و قطعات نیز پیش قدم است. در این قسمت قصد داریم، چند ویژگی از چند قطعه از قطعات کوماتسو را شرح دهیم.

تسمه سفت کن کوماتسو

تسمه سفت کن از قطعات مهم و ضروری است که در لودر و بیل مکانیکی استفاده می شود. تسمه سفت کن کوماتسو وظیفه چک کردن تسمه موتور را در هنگام انجام کار بر عهده دارد. به گونه ای که تسمه زیادی شل یا زیادی سفت نباشد. تسمه سفت کن با کیفیت موجب افزایش طول عمر موتور و تسمه موتور می شود.

چهار شاخ بلدوزر

چهار شاخ بلدوزر از قطعات کوماتسو است. اگر این محصول از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد، بسیار آسیب پذیر است زیرا این قطعه در قسمت متحرک موتور قرار می گیرد و وظیفه انتقال گشتاور به دیفرانسیل را انجام می دهد. کوماتسو در تولید این محصول از آلیاژ چند فلز استفاده کرده و با رعایت تمام استانداردها به تولید این محصول پرداخته است.

رلیف ولو

رلیف ولو یا شیر فشار شکن جهت تنظیم و کاهش فشار داخل هیدرولیک استفاده می شود. این قطعه از قطعات مهم و اساسی است که کوماتسو طراحی و ساخت با کیفیت آن را برعهده دارد.

این قطعه بسیار کوچک سبب دریافت انرژی زیادی از فشار داخل هیدرولیک می شود. جهت مقاومت بالای این محصول جنس آن از فولاد کربن است. این قطعه مهم در بیل مکانیکی کوماتسو مدل PC400-7 کاربرد دارد.

قطعات بیل مکانیکی

از آنجا که بیل مکانیکی ساخت برندهای گوناگون است، قطعات آن نیز با هم تفاوت دارد. به عنوان مثال لوازم یدکی بیل مکانیکی ولووو با هیوندا متفاوت است و خوشبختانه قطعات کوماتسو تمام برندهای مختلف ماشین های راهسازی را دارد.

چند نمونه از این قطعات که کوماتسو اقدام به تولید و فروش آن کرده است، شامل: چنگک، گراپ، قیچی فلز، سنگ جت و غیره می شود.

قطعات گرید

همانطور که می دانید، گریدر وظیفه انجام عملیات راهسازی را بر عهده دارد؛ دقیقا به دلیل همین وظیفه سنگین نیازمند قطعات اصل و با کیفیت است. شرکت کوماتسو از این امر اطلاع دارد و به طراحی و ساخت قطعات گریدر با کیفیت اقدام کرده است. از این ابزار ممکن است به پیستون سوناتاSTD، موتور گرید، گیربکس گرید و غیره اشاره کرد.

لوازم یدکی غلطک

لازم است بدانید که غلطک های کوماتسو از باکیفیت ترین غلطک ها به حساب می آیند. به همین جهت لوازم یدکی غلطک کوماتسو نیز مانند خود غلطک کیفیت بالایی را برخودار است.

تعدادی قطعات کوماتسو غلطک عبارتند از: سرسیلندر موتور غلطک، سیلندر کامل غلطک، کاریر چرخ عقب غلطک، کاریر چرخ جلو غلطک، هوزینگ کامل غلطک، سنسور غلطک، سوپاپ هوا غلطک و غیره.

زیربندی ماشین آلات راهسازی

زیربندی ماشی آلات راهسازی از مهم ترین قطعات در ماشین های راهسازی و عمرانی به حساب می آیند. این لوازم در ماشین های بیل مکانیکی و بلدوزر چرخ زنجیری کاربرد دارند.

زیر بندی بیل مکانیکی نقش حیاتی را در این ماشین ها دارند. چند نمونه از این قطعات شامل: زنجیر بلدوزر، رولیک بالا و پایین، بوش و پین، لینک، چرخ زنجیر، زنجیر بیل مکانیکی، ناخن، شافت زنجیز سفت کن ، چرخ جلو و دنده اسپراکت و غیره است.

قیمت قطعات مختلف کوماتسو

درنظر داشته باشید که هر چقدر شما لوازم یدکی باکیفیت تری را خریداری کنید، ممکن است هزینه بیشتری را بپردازید؛ اما از طرف دیگر قطعه یدکی ماشین عمر بیشتری می کند و در طولانی مدت هزینه نگهداری کمتری را پرداخت کرده اید.

قطعات کوماتسو علاوه بر کیفیت بالایی که دارد، از قیمت مقرون به صرفه نیز برخوردار است.  توجه داشته باشید که جنس های تقلبی و غیر اصل در بازار موجود هستند که قیمت ارزان تری از کالای اصلی دارند. لازم به ذکر است که با پرداخت هزینه کمتر و خرید کالای غیر اصل برد نکرده اید و در طولانی مدت ضرر نیز کرده اید.

محصول غیر اصل ممکن است نه تنها ماشین شما را درست نکند بلکه به دیگر قطعات نیز لطمه بزند. خرید قطعات کوماتسو موجب عمر بلند ماشین شما می شود؛ درنتیجه پیشنهاد ما به شما خرید محصل با کیفیت کوماتسو است.

سخن آخر

در این مقاله ما چند قطعه از قطعات کوماتسو را معرفی کرده و ویژگی ها و کیفیت آن ها را بررسی کردیم. همچنین توضیح دادیم، چرا خرید قطعات کوماتسو اصل بهتر از قطعات غیر اصل است.

اکنون سایت روت کالا پیشگام در زمینه لوازم یدکی ماشین های راهسازی با هدف ارایه بهترین خدمات در خدمت شما عزیزان است. سایت ما امکان خرید اینترنتی قطعات کوماتسو را برای شما فراهم کرده است. روت کالا بهترین محصولات را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. جهت بازدید از محصولات ما به قسمت فروشگاه سایت مراجعه کنید.

اگرقطعات کوماتسو انتخاب شما است می توانید به سایت  روت کالا مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *