بررسی لودر چینی LW600KN :

قطعا تا کنون نام لودر چینی را در بازرا قطعات راهسازی شنیده اید و شما را به این فکر سوق داده است که این این لودر های چینی چی مشخصاتی دارند ؟ از چه منابعی می توان قطعات آن را تامین کرد ؟ آیا در آینده می توان به این محصولات اعتماد کرد ؟ و سوالات بیشمار دیگر ما در این نوشته سعی در بررسی لودر چینیLW600KN داریم .

ویژگی های لودر چینی XCMG LW600KN

لودر XCMG LW600KN ریشه در نیازهای مشتری دارد و مبتنی بر بستر تحقیق و توسعه بین المللی است که به طور کامل قابلیت اطمینان محصول ، راحتی ، کارایی ، نگهداری و سازگاری را بهبود می بخشد و این نوع لودر توانایی عملکرد بالا در بنادر ، معادن ، ساخت و سازهای مهندسی و تدارکات را دارد .

قطعات ساختاری سنگین ، سیستم پیشرفته می تواند بارهای پیچشی و ضربه ای را تحت شرایط کار متنوع حمل کنند.

گیربکس ضد شفت کنترل الکترونیکی با بازده بالا کاملاً منطبق با موتور است. دستگاه کار طراحی بهینه مجهز به تراز کردن اتوماتیک ، کنترل اپراتور و بازده عملکرد بالا است.

با طراحی نوین ، این دستگاه برای محیط های متنوع کاری از جمله ارتفاع زیاد ، گرد و غبار شدید ، دمای بالا و دمای پایین قابل استفاده است.

اندازه گیری فشار متمرکز ، تعمیر و نگهداری “یک مرحله ای” ، رادیاتور تک ردیفی که به راحتی قابل پاک شدن است و فاصله پره های بزرگ و فاصله تعویض روغن هیدرولیک ، باعث خاموش شدن کوتاه و هزینه تعمیر و نگهداری پایین می شود.

کابین کاملاً محصور و کاملاً تحت فشار و سیستم گرمایش و تهویه مطبوع دارای دید گسترده ای است و فضای داخلی را 20٪ بزرگ می کند. جعبه کنترل قابل تنظیم جهت و ستون فرمان و طراحی ارگونومیک علمی ، یک تجربه رانندگی / سواری درجه یک را ایجاد می کند.

ویژگی های موتور

فیلتر هوا سه مرحله ای به ویژه برای محیط کار صنعتی ماشین آلات ساختمانی طراحی شده است.

فیلتر سوخت چند مرحله ای قابلیت انعطاف پذیری خوب سوخت را تضمین می کند و تمیزی سیستم موتور را تضمین می کند.

مشخصات فنی دستگاه

بار عملیاتی 6000 کیلوگرمی
ظرفیت سطل 3.0 ~ 4.5 متر مربع
وزن دستگاه 20000 ± 300 کیلوگرم
ترخیص کالا از گمرک در حداکثر بالابر 3170 ~ 3750 میلی متر
در حداکثر بالابر 1200 ~ 1360 میلی متر برسید
پایه چرخ 3350 میلی متر
آج 2265 میلی متر است
حداکثر نیروی شکست 205 کیلو نیوتن
افزایش زمان چرخه هیدرولیک 5.9 ثانیه
زمان چرخه هیدرولیک کل 10.9 ثانیه
حداقل چرخش شعاع روی لاستیک ها 6005 میلی متر
زاویه 38 درجه
درجه بندی 28 درجه
سایز لاستیک 23.5-25
به طور کلی ابعاد دستگاه L × W × H 8505 × 3220 × 3515

تامین قطعات لودر های چینی :

یک از مهم ترین دغدغه های صاحبان ماشین آلات سنگین و یا مهندسان و دستگاه داران تامین قطعات ماشین آلات سنگین می باشد وآن به صورت بی واسطه ،سریع ، ارزان و در انتها مقرون به صرفه شما به راحتی می توانید از طریق پلت فرم روت کالا و سایت روت کالا به تمامی خدمات که بدان اشاره شد دسترسی یابید

تامین قطعات لودر های چینی و آن هم از یک کانال امن و ارزان یکی از مهم ترین اهداف هر مشتری می باشد که می تواند با سایت روت کالا به این مهم دست یابد .

گروه پشتیبان روت کالا همیشه پاسخگوی شما عزیزان خواهد بود .

لطفا قبل از خرید کالا با تیم فروش تماس بگیرید. 02166699599 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *