فروش لوازم یدکی لودر کاترپیلار به صورت آنلاین : در بازار آشفته فروش قطعات ماشین آلات راهسازی پیدا کردن محصول اصل و با کیفیت یکی از مشکلات اصلی تامین کنندگان قطعات ماشین آلات راهسازی می باشد و در این میان یکی از پر فروش ترین و با سابقه ترین برند های حال حاضر جهان کاترپیلار می باشد. که با وجود تحریم ها و مشکلات بسیار زیاد جهت تامین قطعات این شرکت در ایران دچار مشکل شده است ولی سایت روت کالا توانسته این مشکل را برای همیشه برطرف سازد. این پلت فرم با جمع آوری تمامی این قطعات در این سایت گامی بسیار بلند در جهت تامین قطعات ماشین آلات راهسازی بدون واسطه پرداخته است.

فروش لوازم یدکی لودر کاترپیلار به صورت آنلاین
فروش لوازم یدکی لودر کاترپیلار به صورت آنلاین

آشنایی با برند کاترپیلار

کاترپیلار، شرکتی آمریکایی می باشد که اولین سازنده ماشین آلات راهسازی در جهان به حساب می آید که اولین های ماشین آلات راهسازی متعلق به این شرکت می باشد این شرکت در سال 88 واردات خود را به ایران به علت تحریم ها متوقف کرد، و این امر منجر به این آشفتگی در بازار ایران گردید، ولی در این میان شرکت هایی هستند که توانسته اند قطعات ماشین آلات راهسازی با کیفیت مناسب و همچنین با تضمین اصل بودن به مشتریان ایرانی خود عرضه کنند که سایت روت کالا توانسته این تامین کننده ها را شناسایی و معرفی نماید.

آشنایی با برند کاترپیلار
آشنایی با برند کاترپیلار

لودر کاترپیلار

لودر کاترپیلار از دیرباز در ایران طرفدار داشته و جزو اولین لودر هایی است که وارد ایران شده است . این کمپانی امریکایی در تولید ماشین آلات راهسازی و سنگین حرف اول را در دنیا می زند و در ایران نیز بدین صورت است . لودرهای کاترپیلار 950B , 966B ، 988B از پرکاربردترین لودر های حال حاضر ایران می باشد .

لودر کاترپیلار988B
لودر کاترپیلار988B

ویژگی های لودر کاترپیلار

  1. استحکام و قدرت بدنه این لودر بسیار زیاد می باشد و این ویژگی توانسته عملکرد باربری این دستگاه و نیز قدرت تخیله بار را افزایش دهد .
  2. دومین ویژگی این لودر به علت داشتن دانش فنی این مدل در ایران بیشتر تعمیرات فنی و خدمات تعمیرات پس از فروش بسیار راحت و به آسانی صورت می گیرد زیرا زمان بسیار زیادی از ورود این مدل از ماشین آلات راهسازی به ایران گذشته واین باعث آگاهی بیشتر تکنسین های ماشین آلات راهسازی شده است .
  3. تمام قطعات یدکی این مدل لودر در بازار ایران موجود می باشد و شما به راحتی می توانید آن را تهیه کنید . و این از مزیت های بسیار مهم می باشد به علت وجود تحریم ها خیلی از برند ها نمی توانند به ایران قطعات یدکی خود را وارد کنند .

اگر به دنبال فروشگاه معتبر جهت خرید لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی کاترپیلار می باشید با خرید از روت کالا از کیفیت محصول خود اطمینان حاصل کنید.  

گروه پشتیبان روت کالا همیشه پاسخگوی شما عزیزان خواهد بود .

لطفا قبل از خرید کالا با تیم فروش تماس بگیرید. 02166699599 

whatsApp: 0912 150 34 86

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *