فیلتر خودرو ساکورا

فرقی نمی‌کند نیازمند تعویض کدام فیلتر خودروی خود باشید، به جرات می‌توان گفت فیلتر خودرو ساکورا برترین برند فیلتر خودروی موجود در بازار است. کارخانه ساکورا با بیش از چهل و پنج سال سابقه در زمینه تولید فیلتر خودرو ساکورا، امروزه موفق شده به رکورد تولید بیش از هفت میلیون قطعه فیلتر خودروی ساکورا در سال برسد.

 محصولات تولید شده تحت لیسانس برند فیلتر ساکورا، همگی دارای استاندارد‌‌jis، استاندارد SAE و استاندارد ISO 17025 هستند، که این خود گواهی است بر بالا بودن کیفیت انواع محصولات فیلتر خودرو ساکورا، با این حال می‌توانید با مشاهده ویدیو تست‌‌ها و آزمایشاتی که روی فیلتر خودرو ساکورا انجام می‌گیرد خیال خودتان را از بابت کیفیت محصولی که خریداری می‌کنید راحت کند.

در ادامه با بررسی انواع فیلتر خودرو و مقایسه آن‌ها با فیلتر خودرو ساکورا، راز چهل و پنج سال تولید موفق را برایتان برملا می‌کنیم. اصلی‌ترین رکن این موفقیت، این است که مهندسین طراح فیلتر خودرو ساکورا، در هنگام طراحی محصول، نیاز‌های خودروی شما را در نظر می‌گیرند تا فیلتر خودرویی دقیقا مطابق با نیازهایتان تولید کنند.

به همین سبب است که از رانندگان ماشین‌های سنگین تا رانندگان ماشین‌های مسابقه‌ای همگی فیلتر ساکورا را انتخاب کرده‌اند و از انتخاب خود رضایت کامل دارند.

انتخاب فیلتر

از آنجایی که تنوع انواع محصولات برند فیلتر خودرو ساکورا زیاد است، پس مهم‌ترین اصلی که باید به آن توجه داشت انتخاب فیلتر خودرو مناسب است. هنگام خرید فیلتر خودرو، باید اقدام به خرید فیلتری کنید که بتواند تمام نیاز‌های خودروی شما را برطرف کند.

نگران نباشید، کسی از شما این انتظار را که بدانید خودروی شما دقیقا چه  نیاز‌هایی دارد را ندارد، تنها کافی است مدل خودرو خود را بدانید تا بتوانید بر پایه آن مناسب‌ترین فیلتر خودرو ساکورا را تهیه کنید.مدل خودرو شما نماینده نوع موتور، نوع سوخت مصرفی و کاربری خودرو است و این موارد، چیز‌هایی هستند که طراحان شرکت ساکورا در هنگام طراحی فیلتر به آن‌ها توجه دارند. بنا بر همین طراحی اختصاصی، کیت فیلتر اسپورتیج با کیت فلیتر سانتافه تفاوت دارد.

فیلتر هوای موتور:

از جمله فیلتر‌های مهم برای خودرو، فیلتر هوای موتور است. همانطور که می‌دانید موتور خودرو شما برای سوزاندن سوخت نیازمند اکسیژن است و این اکسیژن را از محیط دریافت می‌کند. فیلتر‌هوای استاندارد، هوای ورودی به داخل موتور را تصفیه می‌کند.

در صورت غیر استاندارد بودن این سیستم، دو اشکال به‌وجود خواهد آمد، اول اینکه ذرات خارجی وارد ساختمان موتور خودروی شما می‌شوند و به سلامت فنی ماشین شما آسیب می‌زنند و دوم اینکه فیلتر ماشین ممکن است در اثر فشار ناشی از مکش هوا تغییر شکل دهد.

با تهیه فیلتر خودرو ساکورا، از اصالت و کیفیت جنسی که خریداری کرده‌اید اطمینان خاطر خواهید داشت و به طبع آن از سلامت فنی موتور خودروی خود نیز، مطمئن خواهید شد.

فیلتر روغن:

عقیده بسیاری از صاحب نظران بر آن است که عملکرد فیلتر روغن ماشین، کاربردی‌تر و کلیدی‌تر از فیلتر تصفیه هوای ماشین است. مهم‌ترین ویژگی که یک فیلتر روغن می‌تواند داشته باشد، مساحت فیلتر است.  مساحت فیلتر روغن ماشین باید کاملا متناسب با نیاز موتور شما باشد، اگر مساحت از حد مورد نیاز کم‌تر باشد، موتور خودرو نمی‌تواند مقدار روغن مورد نیاز را دریافت کند و اگر بیشتر از آن باشد، روغن نشت خواهد کرد.

علاوه بر این فیلتر روغن باید بتواند، جدای از مواد ناخالص موجود در روغن، براده‌های فلزی ناشی از فعالیت خودرو را تصفیه کند و مانع از ورود آن‌ها به ساختمان موتور شود.

فیلتر تصفیه هوای کابین:

فیلتر تصفیه هوای کابین، علاوه بر سلامت ماشین، روی سلامت خود شما نیز تاثیرگذار است. برای اینکه ببینیم فیلتر تصفیه هوای کابین چگونه روی سلامت خودرو تاثیر می‌گذارد، تنها کافی است نگاهی به شیوه کار سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی ماشین بیندازیم.

کار این سیستم‌ها به‌طور مستقیم مرتبط با فیلتر تصفیه هوای کابین است و اگر فیلتر تصفیه هوای کابینی که خریداری کرده‌اید با اقلیمی که در آن رانندگی می‌کنید یا کاربری ماشینی که صاحب آن هستید همخوانی نداشته باشد، این سیستم‌ها در دراز مدت آسیب می‌بینند.

فیلتر سوخت:

تعویض فیلتر سوخت کمی تخصصی‌تر از سایر فیلتر‌های ماشین است، با این حال می‌توانید با نگاه کردن ویدیوی‌های آموزشی موجود در اینترنت نحوه تعویض فیلتر سوخت را یاد بگیرید. ساختار فیلتر سوخت خودروی شما، با توجه به سوخت مصرفی موتور خودرو طراحی می‌شود.

برای مثال ساختار فیلتر سوخت ماشین‌های گازوئیلی با ماشین‌های دیزل تفاوت دارد. وظیفه اصلی فیلتر سوخت، جدا کردن ناخالصی‌ها و آب از سوخت است. ناخالصی‌های کوچک و اب بیشترین آسیب را به موتور خودرو می‌زنند.

نحوه خرید فیلتر خودرو ساکورا

وبسایت  x با فراهم آوردن شرایط خرید نقد و اقساط فیلتر خودرو ساکورا، امکان لذت بردن از رانندگی را برای همه فراهم کرده است. عمده محصولات تولید شده در کارخانه ساکورا در انبار‌های این وبسایت موجود هستند تا شما بتوانید به راحتی نیاز ماشین خود را برطرف کنید. با خرید فیلتری استاندارد برای خودروی خود، می‌توانید سلامت موتور خودروی خود را تضمین کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *