لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی کوماتسو را چگونه پیدا کنیم؟ کوماتسو یک شرکت ماشین آلات راهسازی است که انواع مختلف ماشین های راهسازی و سنگین مانند بیل میکانیکی، لودر، بولدوزر، گریدر و غیره را تولید می کند. امروزه محصولات کوماتسو در پروژه های راهسازی ایران بسیار کاربردی است.

لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی کوماتسو را چگونه پیدا کنیم؟

از آن جایی که ماشین آلات راهسازی در معرض آسیب فراوانی هستند؛ لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی کوماتسو اهمیت فراوانی دارد. خوشبختانه کمپانی کوماتسو در کنار تولید ماشین آلات لوازم یدکی ماشین های خود را نیز تولید می کند.

بنابراین اگر به دنبال شناخت و خرید لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی کوماتسو هستید؛ به شما پیشنهاد می دهیم که در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورید.

تاریخچه شرکت کوماتسو

در ابتدا کار  شرکت Takeuchi در سال 1984 در زمینه فعالیت معدنی شروع شد و در سال 1917 در حین جنگ جهانی اول گسترش پیدا کرد. در سال 1921 شرکت ژاپنی کوماتسو از این شرکت جدا شد و به طور رسمی به فعالیت مستقل پرداخت.

در سال 1931 اولین تراکتور زنجیری خود را عرضه کرد و تولید اولین بولدوزر، لیفتراک، لودر، بیل مکانیکی به ترتیب در سال های 1943، 1953، 1965 و 1968 اتفاق افتاد. کمپانی کوماتسو یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان تجهیزات راهسازی است که برخی محصولات آن شامل بولدوزر، بیل مکانیکی، گریدر، جرثقیل و سنگ شکن بین صاحبان مشاین آلات راهسازی بسیار معروف هستند.

ضمن اینکه اکثر واحدهای تولیدی این شرکت در ژاپن قرار دارد؛ اما در کشورهای متعددی واحدهای تولید، فروش و خدماتی آن ایجاد شده است.

لوازم یدکی کوماتسو شامل چه مواردی می شود؟

شرکت کوماتسو با شعار حفظ کیفیت و قابلیت اطمینان به راحتی و تولید عمر محصولات خود توجه بسیاری دارد و در این راستا از مدرن ترین تکنولوژی ها استفاده کرده است. به طوری که ماشین آلاتی با مصرف سوخت پایین و عمر مفید بالا را تولید می کند.

تولید لوازم یدکی ماشین آلات کوماتسو یکی دیگر از بخش های این کمپانی بزرگ است. کوماتسو در این زمینه سرمایه گذاری های فراوانی انجام داده است که خیال همه افرادی را که از ماشین آلات تولیدی این کمپانی استفاده می کنند؛ آسوده سازد.

اگر از مصرف کنندگان ماشین های کوماتسو هستید و ماشین شما بنا به هر دلیلی دچار مشکل شده است؛ نگران نباشید. این کمپانی لوازم یدکی راهسازی کوماتسو را نیز تولید می کند. بنابراین از خرید لوازم یدکی با مارک های متفرقه اجتناب کنید.

بیل مکانیکی

یکی از انواع پر طرفدار ماشین های کوماتسو بیل مکانیکی های آن است. این محصول حجم وسیعی از پروژه ها را در فضاهای مختلف پوشش می دهد و در مدت زمان کمی مقدار زیادی از خاک را جابه جا می کند. این کمپانی در راستای تامین لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی کوماتسو قطعات مربوط به بیل مکانیکی را تولید می کند و در این راستا به نیازهای کاربران پاسخ می دهد.

شیر فشار شکن

شیر فشارشکن یک قطعه بسیار کوچک اما با حساسیت بالا است که در تنظیم فشار درون هیدرولیک مورد استفاده قرار می گیرد. این قطعه از فولاد کربن ساخته می شود که فشار بالا را تحمل کند و علاوه بر آن در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاومت کند. این قطعه نیز به عنوان لوازم یدکی ماشین آلات رهسازی کوماتسو به طور جداگانه تولید و عرضه می شود.

پمپ هیدرولیک

پمپ هیدرولیک فشار زیر پمپ موتور را تامین می کند و از لوازم یدکی تولید شده توسط کمپانی کوماتسو است.

کلام آخر

معمولا ماشین های راهسازی به دلیل انجام کارهای سنگین و فشرده بیشتر از سایر ماشین ها در معرض آسیب قرار دارند. زمانی که ماشین شما بنا به هر دلیلی دچار آسیب می شود به دنبال تعمیرکار می روید و تعمیرکار پس از بررسی ماشین و ارزیابی مشکل شما را به سراغ خرید لوازم یدکی متناسب با آسیب ماشین می فرستد.

اگر ماشین شما از تولیدات کمپانی کوماتسو است حتما به دنبال لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی کوماتسو هستید. پیشنهاد می کنیم که به جای صرف وقت خود در بازارها و فروشگاه های مختلف که به اعتبار آن ها شک دارید به وب سایت روت کالا مراجعه کنید.

روت کالا با ایجاد شبکه ای سیستماتیک بر مبنای کسب و کار پلتفرمی راهی برای برقراری ارتباط آسان میان فروشندگان مختلف و مصرف کنندگان فراهم کرده است. فروشگاه اینترنتی روت کالا اتفاق تازه ای است که در این حوزه رخ داده است. همچنین این فروشگاه اینترنتی فضایی را در نظر گرفته که عرضه کنندگان کالای خود را معرفی کنند.

از خدمات متنوع این فروشگاه به موارد زیر اشاره می کنیم:

  • وجود محصولات متنوع از برندهای مختلف دنیا
  • ایجاد فضایی جهت پرسش و پاسخ کاربران
  • امکان مقایسه محصولات
  • امکان مشاهده و مقایسه قیمت ها
  • خرید اینترنتی لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی کوماتسو
  • ایجاد گالری های متعدد برای نمایش پروژه ها

همچنین روت کالا فضایی را با عنوان شبکه اجتماعی مخصوص به خود طراحی کرده است که فروشندگان و عرضه کنندگان لوازم یدکی با ایجاد صفحه اختصاصی خود به مخاطبان اطلاع رسانی کنند. با خرید از فروشگاه روت کالا این اطمینان را به شما می دهیم که محصولات معتبر و با کیفیتی خریداری کرده اید.

اگر لوازم یدکی ماشین راهسازی انتخاب شما است می توانید به سایت  روت کالا مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *