لوازم یدکی ماشین الات راهسازی کاترپیلار کدام است؟ کاترپیلار یک کمپانی آمریکایی تولیدکننده ماشین آلات سنگین عمرانی و معدنی، دیزل، گاز طبیعی و توربین های گازی است. نام این شرکت به انگلیسی Caterpillar گفته می شود که به اختصار CAT نیز شناخته شده است.

لوازم یدکی ماشین الات راهسازی کاترپیلار کدام است؟

اگر دستگاهی از این برند خریداری کرده اید و با کار با آن درآمد کسب می کنید؛ برای شما نیز پیش آمده است که به لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی کاترپیلار نیاز داشته باشید. بنابراین در این مقاله اطلاعاتی در رابطه با این برند و محصولات آن به شما ارائه می دهیم. با ما همراه باشید.

تاریخچه کاترپیلار

دنیل بست و بنیامین هولت در اوایل قرن نوزدهم سعی داشتند که با استفاده از تراکتورهای بخار مزارع کشاورزی خود را شخم بزنند. آن ها به مدت 14 سال از این روش استفاده کردند؛ اما بسیاری از اوقات در زمین های نرم کالیفرنیا بعد از باران گرفتار می شدند.

جهت رهایی از این گرفتاری چاره ای به ذهن بنیامین هولت رسید. این ایده به این صورت بود که ماشین آلات حرکت کنند. در سال 1904 میلادی بلوک های کوچکی را در اطراف آیدلرهای تراکتور نصب کرد. در نتیجه تراکتورهای جدید امروزی به وجود آمدند.

در سال 1925 میلادی شرکت کاترپیلار از ادغام دو کمپانی به نام های تولیدی هولت و کمپانی سی ال بست تشکیل شد. پس از این ادغام شرکت دچار تحولاتی نظیر استفاده از موتورهای دیزلی شد.

شهرت جهانی این شرکت توسط نیروی دریایی آمریکا اتفاق افتاد و در جریان جنگ جهانی دوم رشد بسیاری داشت. اولین شعبه آن در سال 1950 میلادی و خارج از آمریکا شکل گرفت که این شرکت را به یک کمپانی بیل المللی تبدیل کرد.

محصولات کمپانی CAT

کاترپیلار ماشین آلات صنعتی و به صورت ویژه ماشین آلات مهندسی مانند بولدوزر D9 را در ابعاد گسترده تولید می کند. محصولات این شرکت به دلیل رنگ زرد ویژه ای که دارند؛ بسیار معروف هستند.

از محصولات این کمپانی به بیل مکانیکی، لودر چرخ لاستیکی، تراکتورهای زنجیری، گریدر، تراکتورهای کشاورزی، اشاره می کنیم. این محصولات بهترین و استانداردترین ماشین آلات در صنایع راهسازی، معدن کاری، خاک برداری، جنگل داری، انرژی، حمل و نقل و جا به جایی مواد هستند. همچنین این کمپانی جهت رفاه حال مشتریان لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی کاترپیلار را تولید می کند.

برندهای تحت پوشش کاترپیلار

شاید در فرآیند خرید لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی کاترپیلار با مارک های دیگری مواجه شوید و فروشندگان اصرار کنند که این برندها معتبر و اصل است؛ اما به دلیل عدم مشاهده نام CAT بر آن به این محصولات اعتماد نکنید.

باید توجه داشته باشید که در خرید لوازم یدکی ماشین راهسازی بهتر است که مارک اصلی کارخانه یا شرکت های زیر مجموعه آن را تهیه کنید. در همین راستا شرکت های زیر مجموعه کاترپیلار را معرفی می کنیم که با آن ها آشنا شوید.

کمپانی ELPHINSTONE یا همان الفین استون یک شرکت تولیدکننده ماشین آلات زیرزمینی واقع در استرالیا است. شرکت انگلیسی Olympian که انواع دیزل ژنراتور را تولید می کند و در آخر  کمپانی Mak که تولید کننده انواع دیزل ژنراتورها، دیزل های صنعتی و دیزل ژنراتورهای دریایی سنگین است و در آلمان قرار دارد؛ همگی از جمله زیر مجموعه های این کمپانی بین المللی هستند.

لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی کاترپیلار

اگر شما نیز یک ماشین سنگین با رنگ زرد و نشان CAT بر آن دارید؛ ممکن است که یک روز به دنبال لوازم یدکی آن نیز باشید. به طور مثال فرض کنید که دستگاه شما آسیب دیده است و به خوبی کار نمی کند و به تعمیرکار مراجعه می کنید.

تعمیرکار پس از بررسی ماشین فروشگاهی را جهت خرید لوازم یدکی ماشین راهسازی معرفی می کند و شما از آن فروشگاه یا هر فروشگاه دیگری قطعه مربوطه را تهیه می کنید.

اما در فرآیند خرید خود باید بدانید که کمپانی کاترپیلار لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی خود را نیز تولید می کند. بنابراین به دنبال مارک های متفرقه نروید. این شرکت با بهترین سیستم توزیع و پشتیبانی، محصولات لوازم یدکی را با کیفیت بالا تولید و عرضه می کند.

با خرید قطعه مورد نظر مطابق با مدل و نوع ماشین خود از کارایی آن اطمینان داشته باشید. چنانچه لوازم یدکی را با مارک CAT پیدا نکردید؛ به دنبال محصولات کارخانه های زیر مجموعه آن باشید.

کلام آخر

کاترپیلار تولیدکننده ماشین های راهسازی و سنگین در آمریکا است که شهرتی جهانی دارد. محصولات این کمپانی به صورت بین المللی به فروش می رسد. اگر شما نیز از جمله افراد حرفه ای در کار خود هستید و از ماشین های این برند استفاده می کنید؛ ممکن است که به دنبال لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی کاترپیلار باشید.

در این مقاله توضیحی کوتاه از تاریخچه این کمپانی معروف و محصولات پر اربرد آن ارائه شد. همچنین کارخانه های زیر مجموعه این شرکت را نیز معرفی کردیم.

اگر از آن دسته افرادی هستید که وقت خرید حضوری را ندارید؛ اگر به دنبال فروشگاهی معتبر هستید و در خرید خود دقت بالایی به خرج می دهید؛ فروشگاه روت کالا با افتخار مشتریان خود را در مسیر خرید لوازم یدکی ماشین راهسازی همراهی می کند.

روت کالا با ایجاد سیستمی بر مبنای کسب و کار پلتفرمی راهی جهت برقراری ارتباط مستقیم بین عرضه کنندگان لوازم یدکی و مصرف کنندگان فراهم کرده است. این پلتفرم شامل یک فروشگاه اینترنتی و یک شبکه اجتماعی است.

خدماتی که روت کالا به کاربران خود ارائه می دهد؛ عبارت هستند از:

  • امکان ایجاد پروفایل برای مشارکت کنندگان
  • استفاده از بخش مطالب جهت اطلاع رسانی
  • ارائه لوازم یدکی ماشین های راهسازی در برندهای مختلف
  • امکان مشاهده، مقایسه و انتخاب
  • امکان خرید اینترنتی برای کاربران
  • ایجاد فضایی جهت پرسش و پاسخ

بنابراین به دنبال فروشگاه معتبر جهت خرید لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی کاترپیلار نباشید و با خرید از روت کالا از کیفیت محصول خود اطمینان حاصل کنید.  

اگر لوازم یدکی ماشین راهسازی انتخاب شما است می توانید به سایت  روت کالا مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *