آشنایی با شرکت (اکس سی ام جی ) XCMG تولید کننده لودر چینی :

حتما اسم شرکت تولید کننده ماشین آلات راهسازی چینی به نام اکس سی ام جی را شنیده اید این شرکت به علت داشتن کیفیت بالا و قیمت مناسب این روزها در بازار ایران طرفدارن خاص خود را دارد و توانسته در بازرا جهانی رتبه های خوبی از نظر کیفیت و جایگاه فروش پیدا کند . ما دراین نوشته سوالات زیر را پاسخ خواهیم داد تاریخچه شرکت XCMG چیست ؟ از چه فناوری هایی در محصولات راهسازی استفاده می کند ؟ محصولات شرکت XCMG دارای چه ویژگی ها و خصوصیاتی می باشد ؟

تاریخجه شرکت ( اکس سی ام جی ) XCMG:


Xuzhou Construction Machinery Group Co.، Ltd. ) در سال 1943 تأسیس شد. از آن زمان ، XCMG در خط مقدم صنعت ماشین آلات راهسازی چین ایستاده و به یکی از بزرگترین ، با نفوذترین و رقابتی ترین گروههای سازمانی صنعت داخلی تبدیل شده است. با کامل ترین انواع و سری محصولات.

XCMG چهارمین شرکت بزرگ ساخت ماشین آلات در جهان است. این کشور در لیست 65 شرکت برتر چین در 65 ، 44 در لیست 100 شرکت برتر تولیدی چین و 44 در لیست 100 تولید کننده برتر ماشین آلات چین قرار دارد.

فناوری روز دنیا در محصولات ( اکس سی ام جی XCMG:

آشنایی با شرکت (اکس سی ام جی ):


XCMG برای ایجاد مجموعه ای از محصولات ، پیشرفته ترین فن آوری های چین در سراسر جهان ، نوآوری و توسعه فناوری را یکپارچه کرده است.

اینها شامل یک جرثقیل 2،000 ت ، جرثقیل خزنده 4000 ت ، لودر 12t سنگین (بزرگترین در چین) ، ماشین آتش نشانی هوایی 100 متری (بالاترین در آسیا) و تجهیزات راهسازی هوشمند است در صنعت ماشین آلات راهسازی بسیار تأثیرگذار بوده اند. XCMG در حال حاضر 2،156 حق ثبت اختراع معتبر از جمله 164 حق ثبت اختراع دارد و بیش از 100 محصول تولید داخل را توسعه داده است.

افتخارات شرکت ( اکس سی ام جی ) XCMG:


XCMG با هدایت چشم انداز استراتژیک خود مبنی بر “دستیابی به درآمد 100 میلیارد RMB ، گسترش در خارج از کشور و یک شرکت ماشین آلات راهسازی در کلاس جهانی” ، کار سخت وبا کیفیتی انجام می دهد و تلاش می کند تا بهترین باشد. XCMG برنده جوایز برتر صنعت و بخش صنعتی چین شد. همچنین جایزه دستاورد برای مرکز فنی ملی معتبر ، جایزه ملی پیشرفت در علم و فناوری و چهاردهمین جایزه ملی کیفیت و همچنین عناوین افتخاری از جمله شرکت ملی نمونه در نوآوری فناوری (دسته اول در چین در استان جیانگ سو) ، سازمان ملی پیشرو Grassroots CPC ، و Meritorious Enterprise در تجهیز چین. به وانگ مین ، رئیس XCMG و دبیر کمیته XCMG CPC ، عنوان افتخاری کارآفرین شایسته در تجهیز چین اعطا شد. XCMG با دستیابی به این افتخارات برتر ، تلاش خود را برای بهترین بودن ادامه خواهد داد.

تامین قطعات لودر های چینی :

یک از مهم ترین دغدغه های صاحبان ماشین آلات سنگین و یا مهندسان و دستگاه داران تامین قطعات ماشین آلات سنگین می باشد وآن به صورت بی واسطه ،سریع ، ارزان و در انتها مقرون به صرفه شما به راحتی می توانید از طریق پلت فرم روت کالا و سایت روت کالا به تمامی خدمات که بدان اشاره شد دسترسی یابید

تامین قطعات لودر های چینی و آن هم از یک کانال امن و ارزان یکی از مهم ترین اهداف هر مشتری می باشد که می تواند با سایت روت کالا به این مهم دست یابد .

گروه پشتیبان روت کالا همیشه پاسخگوی شما عزیزان خواهد بود .

لطفا قبل از خرید کالا با تیم فروش تماس بگیرید. 02166699599 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *