فناوری جدید شرکت هیتاچی بوسیله فناوری بیل مکانیکی جدید که با همکاری Topcon توسعه داده شده است و به اپراتور امکان تنظیم درجه و نگهداری دستگاه را میدهد .

این دستگاه به اپراتور این امکان را می دهد که اپراتورهای با تجربه کمتری قادر به دستیابی به نمره صحیح و کارآمد تر شوند

در حالی که اپراتورهای که قبلاً مجبور بودند برای دستیابی به این درجه کلی زمان و وقت زیادی بگذارند ، اکنون می توانند در جای دیگری در محل پروژه خدمت رسانی کنن .

این فن آوری جدید همچنین با جلوگیری از حفر دستگاه از سطح معین یا ارتفاع مشخص ، و ضمن این که احتمال حفاری بیش از حد را کاهش می دهد.

با جلوگیری از حفر بیش از حد ، اپراتورها می توانند کارها را با سرعت بیشتری به پایان برسانند ،

هزینه مواد را نیز کاهش دهند و هزینه سوخت را نیز کاهش دهند .

این سیستم جدید همچنین به طور کامل توسط نمایندگی های Hitachi پشتیبانی می شود. ادغام دستگاه با اطمینان از محافظت از مؤلفه های کلیدی مانند سنسور و غیره می انجامد .

مشتری ها دارای دو گزینه هستند:

2D Grade Control یا 3D Grade Control. کنترل درجه 2D ارتفاع لبه برش را نسبت به یک معیار کنترل می کند در حالی که کنترل درجه سه با سیستم ماهواره ای ناوبری جهانی (GNSS) موقعیت و ارتفاع را با توجه به یک مرجع جهانی کنترل می کند. راه حل های 2D Grade Control همچنین می توانند از طریق نمایندگی های Hitachi به راه حل های سه بعدی ارتقا یابند. داده های سیستم از هر دو گزینه با ZXLink برای تجزیه و تحلیل کار می کند ، بنابراین می توان سلامت دستگاه را مورد بررسی قرار داد تا پروژه ها در جریان باشند.

شما می توانید قطعات راهسازی را از سایت روت کالا به صورت آنلاین با ارسال رایگان دریافت نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *