تعويض زمان بندي شده فيلتر گيربكس دامپتراك

فيلتر گيربكس دامپتراك : تعويض فيلتر گيربكس دامپتراك نيز يكي از مهم ترين كارهاي بخش تاسيسات و مهندسي شركت هاي عمراني است. دامپتراك يك ماشين‌ آلات سنگين راهسازي و مهندسي عمران است كه براي حمل ماسه و سيمان و نخاله هاي ساختماني به كار مي رود. دامپتراك در معادن هم به كار گرفته مي شود. لاستيك هاي 80 اينچي ، اين خودروي را قوي هيكل نشان مي دهد. دامپتراك قوي هيكل ترين ماشين راهسازي و عمراني در جهان است. بخاطر كار سنگين، فيلتر گيربكس دامپتراك بايد در دوره هاي مشخصي تعويض شود تا بتواند كار سنگين خود را به نحو احسن انجام دهد.

توجه به تميزي فيلتر گيربكس دامپتراك كاترپيلار  

ذرات معلق هوا و گرد و خاك مي تواند به مانعي بزرگ براي حركت و كار دامپتراك بدل شود، فيلتر گيربكس دامپتراك را بايد در دوره هاي زماني كوتاه مدت تعويض كنيد تا اين ماشين آلات راهسازي بتوان در پروژه ها مشاركت مستمري داشته باشد. فيلتر گيربكس بايد به قدري تميز باشد كه براي كار كردن گيربكس مانعي نباشد. متناسب با نوع گيربكس ؛ دنده اي يا اتوماتيك، فيلتر گيربكس را خريداري كرده و نصب كنيد.

تعويض همزمان فيلتر گيربكس دامپتراك و روغن گيربكس 

فيلتر گيربكس دامپتراك كاترپيلار،  براي دامپتراك هاي كاترپيلار كاربرد دارد. حتما روغن با كيفيت و از فيلتر با كيفيت گيربكس دامپتراك كاترپيلار استفاده كنيد تا دامپتراك به مدت زمان طولاني در پروژه كار كند.

تعويض فيلتر گيربكس باعث افزايش عمر آن خواهد شد. از آن جايي كه فيلتر گيربكس دامپتراك با گيربكس مرتبط است، بنابراين تعويض به موقع فيلتر گيربكس دامپتراك مي تواند به افزايش عمر گيربكس و حتي دامپتراك منجر شود.

تعويض فيلتر گيربكس به دليل سنگين بودن بسيار مهم است و حتما در همان زمان پيش بيني شده تعويض كنيد تا دامپتراك بتواند به مدت زمان زيادي در پروژه مشاركت داشته و حضور فعالانه داشته باشد.

تعويض به موقع روغن گيربكس و فيلتر اهميت دارد و از آن جايي كه دامپتراك هميشه كار سنگين انجام مي دهد، بنابراين متوجه مي شويد كه تعويض به موقع فيلتر گيربكس و روغن گيربكس مهم است. باقي ماندن روغن كاركرده و سياه باعث فرسايش گيربكس شده  و در نهايت باعث توقف كار دامپتراك خواهد شد.

تعويض فيلتر گيربكس دامپتراك در مدت زمان مشخص

هر 50 ساعت فيلتر گيربكس را بررسي كرده و در صورت آن را تعويض كنيد تا ماشين آلات شما با قدرت كار كند. هر ساعت تاخير نسبت به تعويض فيلتر گيربكس باعث وارد آمدن خسارت به گيربكس و دامپتراك خواهد شد.

به هنگام فيلتر گيربكس بايد روغن گيربكس را هم تعويض كرد. گرماي بيش از حد باعث خرابي گيربكس دامپتراك خواهد شد. تعويض به موقع گيربكس دامپتراك  و روغن گيربكس مي تواند باعث افزايش عمر مفيد ماشين آلات راهسازي خواهد شد.

توجه به فشار روغن و تعويض فيلتر گيربكس دامپتراك

كم شدن فشار روغن گيربكس باعث كاركرد ضعيف آن شده و حتي در برخي موارد باعث عملكرد ضعيف دامپتراك خواهد شد. تعويض به موقع فيلتر توسط يك متخصص ماشين آلات باعث خواهد شد تا ماشين آلات مجموعه در شرايط بهتري قرار داشته باشد و هرگز نفر غير متخصص اين كار را انجام ندهد، تعويض فيلتر گيربكس مسئوليت ويژه اي است كه بخش تاسيسات يا مهندسين مجموعه انجام شود.

لزوم توجه به كيفيت فيلتر گيربكس

به هنگام تعويض فيلتر گيربكس دامپتراك، حتما از فيلتر با كيفيت استفاده كنيد تا ماشين آلات شما براي دوره بعدي با قدرت كار كرده و به لحاظ فني مشكلي نداشته باشد. فيلترهاي بي كيفيت باعث وارد آمدن خسارت هاي سنگيني به بخش فني ماشين آلات شده و حتي در برخي موارد شديد ، خسارت هايي بسيار شديدي را ايجاد مي كنند تا مدت ها، جبران آن گاهي دشوار است.

موتور دامپتراك مي تواند 3700 اسب بخار قدرت توليد كند و به همين دليل توان و قدرت بسيار بالايي دارد و تعويض  فيلتر گيربكس دامپتراك براي ادامه پروژه ضروري است. سرويس به موقع دامپتراك و تعويض روغن و فيلتر گيربكس دامپتراك باعث عدم فرسايش قطعات ماشين آلات راهسازي و معدن خواهد شد.   

عامل بازدارنده فعاليت هاي اجزاي گيربكس و اهميت تعويض فيلتر گيربكس

گرما مهم ترين عامل بازدارنده فعاليت اجزاي گيربكس است و حتما با كم شدن فشار روغن، روغن گيربكس و فيلتر گيربكس را تعويض كنيد تا دامپتراك براي دوره بعدي آماده شود.

دامپتراك مانند ساير ماشين آلات راهسازي و معدن مهم بوده و بايد كليه شرايط فني آن را مدنظر داشته باشيد، و متناسب با شرايط ، كليه قطعات آن را در صورت فرسوده بودن تعويض كنيد تا عملكرد آن افزايش يابد.

دامپتراك ها با توجه به اندازه بزرگ خود، عملكرد سريع تر و قدرتمندانه اي دارند و بنابراين مي توانند در مساحت بزرگ به راحتي كار كنند. دامپتراك نيز در اكثر ساعات روز در معرض گرد و خاك و ذرات معلق هوا است و بنابراين بايد فيلتر گيربكس آن را در دوره هاي زماني مشخص پيش بيني شده يا حتي در برخي مواقع پيش بيني نشده تعويض كرد تا اين ماشين آلات تا انتهاي پروژه قدرتمندانه كار كند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *