فيلتر هواكش لودر كوماتسو

فيلتر هواكش لودر كوماتسو : نقش فيلتر هواكش لودر كوماتسو به عنوان فيلتر ماشين آلات سنگين راهسازي مهم بوده و متناسب با كار سنگين اين نوع ماشين آلات بايد در دوره هاي زماني كوتاه مدت تعويض شود و در نتيجه سوزن انژكتور پمپ گازوئيل به خوبي كار خواهد كرد. 

نقش فيلتر هواكش لودر كوماتسو در عملكرد موتور

نقش فيلتر هواكش لودر كوماتسو به عنوان فيلتر ماشين آلات سنگين راهسازي مهم بوده و متناسب با كار سنگين اين نوع ماشين آلات بايد در دوره هاي زماني كوتاه مدت تعويض شود و در نتيجه سوزن انژكتور پمپ گازوئيل به خوبي كار خواهد كرد. 

ماشين آلات راهسازي در مقايسه با خودروهاي سبك شهري وظيفه سنگيني دارند و گاهي مواقع از 12 تا 16 ساعت در روز كار مي كنند. از آن جايي كه لودر در جابجايي حجم عظيمي از خاك نقش بسزايي دارد، بنابراين تعويض به موقع فيلتر هواكش لودر ژاپن ضرورت داشته و هر گونه تاخيري موجب مي شود تا از كيفيت كاركرد موتور و خودرو كاسته شود.

 هر چقدر فيلتر هواكش لودر كوماتسو تميز باشد به همان اندازه موتور با قدرت و سرعت بيشتري كار خواهد كرد و در نهايت كار در مدت زمان كمتري به پايان خواهد رسيد.

كاركرد بهتر لودر با تعويض به موقع فيلتر هواكش لودر كوماتسو

با به پايان رسيدن پروژه اي ، لودر كوماتسو بايد براي كار پروژه ديگر آماده شده و در محل ديگري حاضر شود. مقاومت در برابر حرارت بالا، ثابت ماندن اندازه فيلتر ، عدم حساسيت نسبت به تغييرات جوي به خصوص رطوبت، اطمينان نسبت به كار فيلتر، سهولت استفاده و سادگي مراقبت از مهم ترين مشخصات فيلتر هواكش لودر كوماتسو است.

فيلتر هواكش لودر كوماتسو بايد علاوه بر تعويض در زمان مناسب بعد از پايان هر پروژه راهسازي هم تعويض كرد تا براي پروژه بعدي آماده شود. به هنگام اجراي پروژه گرد و خاك زيادي وارد فيلتر هواكش لودر كوماتسو ژاپن شده و به تدريج باعث كندي حركت موتور و خودرو شده و بنابراين حتما به زمان تعويض فيلتر هواكش لودر كوماتسو دقت كنيد تا با قدرت و سرعت بيشتري، پروژه را انجام دهيد.

از با كيفيت ترين فيلتر هواكش لودر كوماتسو استفاده كنيد تا مدت زمان بيشتري بتواند در خودرو كار كرده و در نتيجه پروژه هاي بيشتر و بلندمدت را انجام دهيد.  

بررسي به موقع فيلتر هواكش لودر كوماتسو، در كاركرد ماشين نقش بسزايي دارد.

توجه به زمان تعويض فيلتر هواكش لودر كوماتسو در خودروهاي راهسازي بيشتر

البته هر چقدر كه لودرهاي كوماتسو بيشتري داشته باشيد به همان اندازه وظيفه شما سنگين است و بايد زمان بندي تعويض فيلتر هواكش را بياد داشته باشيد. مي توانيد زمان بندي ها به صورت دستي يا كامپيوتري ثبت كنيد تا در موعد مقرر به شما يادآوري شده و فيلتر هواكش لودر را به موقع تعويض كنيد.

ابعاد و وزن فيلتر هواكش لودر

ابعاد و وزن فيلتر هواكش ماشين آلات سنگين در مقايسه با خودروهاي شهري بزرگتر بوده و سنگين تر بوده و به طور يقين نظافت و تميزي آن زمان بر است. پس حتما با توجه به ابعاد و وزن فيلتر هوا، مدت زمان مشخصي را براي نظافت و تميزي فيلتر هواكش انتخاب كرده و در همان مدت كار نظافت را انجام دهيد.

هر چقدر كه فيلتر هواكش لودر با كيفيت باشد، مدت زمان بيشتري را مي توانيد از آن استفاده كنيد. توجه كنيد كه نگهداري ماشين آلات راهسازي سنگين است و صاحبان اين نوع ماشين آلات بايد براي نگهداري هزينه هاي سنگيني را متحمل شوند تا بتوانند پروژه هايي با سودآوري بالا را انتخاب كرده و به پايان برسانند.

مشخصات فيلتر هواكش لودر كوماتسو

قطر داخلي: 165 ميلي متر

قطر خارجي: 276 ميلي متر

ارتفاع: 394 ميلي متر

تاثير تميزي يا كثيفي فيلتر هواكش لودر كوماتسو در كاركرد ماشين راهسازي

هر چه فيلتر هواكش لودر كوماتسو كثيف تر باشد ماشين راهسازي كندتر كار خواهد كرد. بنابراين بررسي دوره اي فيلتر هواكش لودر كوماتسو ضرورت دارد تا اين نوع ماشين آلات راهسازي به بهترين نحو ممكن كار كند.

هر چقدر كه فيلتر هواكش لودر با كيفيت باشد از ورود باران، برف ، گرد و غبار و ذرات علوفه و برگ هاي خشكيده درختان به موتور ماشين راهسازي جلوگيري خواهد شد، در نتيجه موتور با قدرت بيشتري كار خواهد كرد و شما مي توانيد مدت زمان طولاني، فيلتر هواكش را تعويض كنيد.

سرويس دوره اي و منظم به كاركرد ماشين آلات كمك كرده و از بروز خسارت هاي احتمالي جلوگيري خواهد كرد. فيلتر هوا به چند بخش تقسيم شده و بنابراين تميزي هر بخش لازم است تا براي دوره بعدي با قدرت بيشتري كار كند.

ساختار فيلتر هواكش لودر

ساختار ، فيلتر هواكش عبارتند از، صافي روغن، صافي خشك و پيش صافي، اگزوز و صدا خفه كن. كه هر كدام كاركرد و عملكرد خود را دارند.

صافي روغن فقط در موتورهاي ديزل استفاده مي شود. اين نوع صافي، گرد و خاك سيستم را گرفته و روغن غرق مي كند.

بررسي فيلتر هواكش لودر كوماتسو مهم است و هرگز زمان آن را به وقت ديگري موكول نكنيد.

صافي هاي اوليه و ثانويه در فيلتر هوا به كار گرفته شده است. گرد و خاك موجود در هوا به هنگام برخورد به كاسه روغن گرفته شده و در نهايت ذرات سنگين در روغن گير مي كند. فيلتر دوم در تصفيه گرد و خاك و ناخالصي ها نقش مهمي دارد و در نهايت با عملكرد اين دو صافي ، هواي پاك و تميز وارد موتور مي شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *