وقتی در بازار ماشین آلات راهسازی در حال گذر هستی و اگر تا کنون سری به انجا زده اید به طور قطع اسم لودر چینی را شنیده اید در این مقاله ما سعی در معرفی لودر چینی RC30 داریم و در پی پاسخ به سوالات فنی و مشخصات این لودر می پردازیم

مزایای لودر های چینی :

مهمترین مزیت لودر های چینی در قیمت مناسب و کیفیت بالای آن است به عبارتی شرکت های بزرگی مانند کاترپیلار ،کوماتسو ،لیبهر … تمامی قطعات خود را در اختیار شرکت های چینی قرار دادن برای مونتاژکردن آن به علت آنکه نیروهای انسانی بسیار ارزان در چین وجود دارد و هزینه تمام شده دستگاه های راهسازی بسیار پایین و به صرفه تمام می شود و از سویی دیگر مشتریان از همان خدمات شرکت های بزرگ راهسازی وماشین های سنگین بهرمند می شوند . شما با محصولی روبه رو هستید که هم قیمت تمام شده خوبی دارد و هم کیفیت مناسبی .لازم به ذکر است بیشترین مصرف کنند ه لودر های چینی کشور هایی مانند دانمارک ، سوئد ، نروژ ، فنلاند ، کانادا و ایالات متحده است .

مشخصات فنی موتور لودر چینی RC30

مدل * : Weichai Duetz TD226B

طول : 7050 میلی متر 278

قدرت : 92 کیلووات 123 اسب بخار

سرعت : 2300 دور در دقیقه

مصرف سوخت : <251 گرم کیلووات ساعت

عملکرد و کارایی لودر چینی RC30

وزن عملیاتی : 10800 کیلوگرم 23810 پوند

وزن بارگیری : 3000 کیلوگرم 6614 پوند

سرعت رانندگی : 36 کیلومتر در ساعت

زمان بلند کردن سطل -بار : کامل 4.8 ثانیه

زمان سقوط سطل – بار : بیکار 3.3 ثانیه

ویژگی ها و مشخصات لودر چینی RC30

سازنده لودر چینی RC30 با CE بخشی از سری RC است که قدرت و دوام را با هم ترکیب می کند. 10،800 کیلوگرم وزن عملیاتی و 3000 کیلوگرم (3 تن) ظرفیت بارگیری این دستگاه را قادر می سازد از پس کارهای سنگین برآید.
RC30 با به روزرسانی های نوآورانه از مدل های قبلی مانند سیستم جدید جذب ضربه در آن ، هم پیشرفت فنی دارد و هم قابلیت استفاده را بهبود بخشیده . در نتیجه یک لودر درایو روان عالی است. مجموعه ای از ضمیمه ها که می توانند با RC30 استفاده شوند ، آن را به یک ماشین چند منظوره کارآمد تبدیل کرده و محبوبیت ویژه ای در کانادا ، برزیل و اروپا پیدا کرده است.

تامین قطعات لودر های چینی :

آشنایی با لودر چینی RC50 / ZL50 یکی از مهم ترین دغدغه های صاحبان ماشین آلات سنگین و یا مهندسان و دستگاه داران تامین قطعات ماشین آلات سنگین می باشد وآن به صورت بی واسطه ،سریع ، ارزان و در انتها مقرون به صرفه شما به راحتی می توانید از طریق پلت فرم  روت کالا وسایت روت کالا به تمامی خدمات دسترسی یابید

تامین قطعات لودر های چینیو آن هم از یک کانال امن و ارزان یکی از مهم ترین اهداف هر مشتری می باشد که می تواند با سایت روت کالا به این مهم دست یابد .

گروه پشتیبان روت کالا همیشه پاسخگوی شما عزیزان خواهد بود .

لطفا قبل از خرید کالا با تیم فروش تماس بگیرید. 02166699599 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *