به نقل از تین نیور:پنج پروژه مهم راهی کشور تا پایان سال 1400 به پایان می رسد

مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور گفت:از جمله کنارگذر جنوبی تهران و کنارگذر جنوبی البرز تا پایان امسال یا بهار ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌رسند.

او با اشاره به اینکه یک هزار و ۲۳۰ کیلومتر عملیات اجرایی توسعه شبکه آزادراهی در جریان است، گفت: طبق اولویت بندی هایی که صورت گرفته آزادراه هایی که پیشرفت فیزیکی آنها بالای ۸۰ درصد است در دستور کار برای تکمیل و بهره برداری قرار گرفته است.

خادمی با بیان اینکه ۷ پروژه آزادراهی به طول ۶۳۱ کیلومتر با توجه به پیشرفتی که دارند در اولویت تکمیل قرار داده ایم، ادامه داد: از این ۷ پروژه ۵ پروژه مهم راهی کشور پیشرفته فیزیکی شان بالای ۸۰ درصد است بنابراین تکمیل و بهره برداری از آنها را در اولویت برنامه‌های امسال قرار داده ایم.

طولانی ترین آزاد راه کشور کدام است؟

خادمی با اشاره به اینکه چندی پیش بازدیدی از طولانی ترین آزادراه کشور با حضور وزیر راه و شهرسازی، وزیر دفاع و پشتیبانی و رئیس سازمان برنامه و بودجه داشتیم، گفت: آزادراه شیراز به اصفهان در دو بخش طراحی شده که بخش اول مسیر شیراز به منطقه ایزدخواه به طول ۲۲۲ کیلومتر است که در اولویت اجرایی ما در این آزادراه قرار دارد.

معاون وزیر راه وشهرسازی ادامه داد: آزادراه شیراز به اصفهان در صورت تکمیل ۱۳۵ کیلومتر از طول این مسیر را کاهش و زمان حرکت را ۲ ساعت کاهش می دهد و افتتاح این آزادراه زمینه ساز توسعه اقتصادی کشور می شود و ما در این مسیر شاهد تحولات اقتصادی زیادی خواهیم بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد:

مبلغ اعتباری که برای این پروژه در نظر گرفته شده، سه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان است که تاکنون یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از این مبلغ در طول شش سال گذشته هزینه شده است.

او با اشاره به اینکه سه عضو کابینه دولت از جمله رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر راه و شهرسازی و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پنج پروژه مهم راهی کشور تا پایان سال 1400 به پایان می رسد را به عنوان سرمایه گذار از این پروژه بازدید کردند، گفت: گزارشات اولیه پروژخ شیراز و اصفهان ارائه شد، در این بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که به زودی سهم دولت را تامین و پرداخت خواهیم کرد و ما امیدواریم در انتهای سال و یا تا بهار سال ۱۴۰۰ بتوانیم این آزادراه را به بهره‌برداری برسانیم.

او اضافه کرد: با توجه به آنکه بخشی از ساخت این پروژه به فصل سرما بر می گردد بنابراین حداکثر زمانی که برای افتتاح این پروژه در نظر گرفته شده و بهار سال ۱۴۰۰ است.

خرید قطعات راهسازی می یایست از یک کانال امن و سریع صورت گیرد که سایت روت کالا این امکان را به وجود اورده است .

شما می توانید با خرید کالا از وب سایت روت کالا از خدمات

حمل رایگان در سراسر کشور و ضمانت بازگشت کالا بهره مند گردید.

گروه پشتیبان روت کالا همیشه پاسخگوی شما عزیزان خواهد بود .

لطفا قبل از خرید کالا با تیم فروش تماس بگیرید. 02166699599 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *