چگونه از اصل بودن قطعات لودر چینی اطمینان حاصل کنیم ؟

این روزها در بازار ماشین آلات راهسازی تقلب در قطعات بسیار دیده می شود و این باعث بی اعتمادی مشتریان به کالای مورد نظر می شود . در این مقاله به سوالاتی مانند روش تشخیص کالای اصل از تقلبی ؟ راهکارهای خرید مناسب و باکیفیت به همراه قیمت مناسب ؟ آیا می توان به خرید اینترنتی قطعات راهسازی اعتماد کرد ؟

وجود لگو در قطعات

در زمینه تشخیص هلوگرام اصل از تقلبی آن است که با چرخش لیبل باید لوگو مشاهده شود. در صورت وجود لگوی بر روی قطعات شما از اصل بودن محصول اطمینان خاطر پیدا می کنید .

قیمت قطعات یدکی لودر چینی

یکی از روش های بارز برای چگونه از اصل بودن قطعات لودر چینی اطمینان حاصل کنیم ؟ در تشخیص محصولات اصل از غیر اصل قیمت محصول مورد نظر است. از آنجا که سازنده های محصولات غیر اصل تنها به دنبال فروش محصول خود هستند، قیمت پایین تری از قیمت کالای اصلی برای محصول خود درنظر می گیرند که هرچه زودتر کالای فرع را به فروش برسانند.

در هنگام خرید قطعات لودر چینی مراقب باشید که قیمت کمتر شما را وسوسه نکند زیرا هزینه کمتر در زمان حال حاضر ممکن است به نفع شما باشد. قطعا قطعه خریداری شده توسط شما نه تنها طول عمر مناسبی ندارد بلکه به درستی محصول اصل نیز کار نمی کند.

از فروشگاه معتبر خرید کنید.

تفاوتی ندارد که قصد خرید چه محصولی را دارید. هنگام خرید هر وسیله ای به مرکز خرید خود دقت کنید. با خرید قطعات لودر چینی از مراکز معتبر خیال خود را بابت اصل بودن قطعات لودر چینی آسوده کرده اید.  فروشگاه های معتبر جهت عدم صدمه به اعتبار خود نیز که شده از فروش محصولات تقلبی خودداری می کنند.

به ظاهر لوازم یدکی توجه کنید.

ظاهر لوازم یدکی شامل عوامل متعددی از قبیل بسته بندی، جوشکاری، هلوگرام، وزن کالا، شناخت کشورهای تولید کننده محصولات لودر چینی است.

بسته بندی محصولات اصل

در اکثر مواقع بسته بندی قطعات لودر چینی اصل با فیک آن متفاوت است. شرکت های اصل در بسته بندی های محصول خود بسیار دقت می کند و طوری آن ها را در بسته های خود قرار می دهد که در اثر ضربه آسیبی به محصول وارد نشود.  

وزن کالای اصل

کالاهای اصل وزن استاندارد مطابق با وظیفه خود را دارند؛ اما کالاهای فرع معمولا تنها از ظاهر آن برخوردار هستند؛ درنتیجه هنگام خرید قطعات لودر چینی به وزن  آن توجه کنید. 

جوشکاری و ظرافت کالای اصل

در مورد نحوه جوشکاری باید بگوییم که محصوات اصل نه تنها از کیفیت جوشکاری بسیار بالایی برخوردار هستند بلکه در ظاهر نیز اثری از جوشکاری های بزرگ روی آن ها دیده نمی شود. این موضوع به سبب ظرافت کار محصولات اصل است.

شناخت کشورهای تولید کننده قطعات لودر چینی

همانطور که گفتیم، تولیدکنندگان محصولات فیک تنها به دنبال فروش محصولات خود هستند و به جزییات  توجهی ندارند. به عنوان مثال ممکن است به مبدا کمپانی بی توجه باشند.

سخن آخر

در این مقاله ما به نحوه شناخت قطعات لودر چینی اشاره کردیم. توجه داشته باشید که همیشه هنگام خرید قطعات لودر چینی و حتی دیگر محصولات مورد نیاز به دنبال شناسایی قطعات اصلی باشید.

از مراحل تشخیص کالای اصل از تقلبی به هلوگرام روی قطعات یدکی اشاره کرده و نحوه ی اصل بودن آن را برررسی کردیم؛ سپس موارد دیگر اصل بودن از جمله بسته بندی درست، وزن، شناخت کشور تولید کننده و ظرافت در کار را توضیح دادیم.

روت کالا سایتی است که جهت خرید اینترنتی قطعات لودر چینی  به آن اعتماد می کنید. این فروشگاه پیشرو در زمینه فروش لوازم یدکی ماشین های راهسازی است. روت کالا همیشه محصولات با کیفیت را با قیمت مقرون به صرفه در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. محصولات کوماتسو این فروشگاه کیفیتی دارد که باید به آن اعتماد کرد.  

اگرقطعات لودر چینی ،انتخاب شما است می توانید به سایت  روت کالا مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

One thought on “چگونه از اصل بودن قطعات لودر چینی اطمینان حاصل کنیم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *