انواع لودر ولوو در ایران: لودر ولوو از محبوب ترین لودرهای حال حاضر بازار ایران به حساب می آید و سری L  این لودر ها که با همکاری شرکت هپکو در اواخر سال ۶۰ مونتاژ شد وتوانست وارد بازار ایران شود. این سری از لودر ها که با تغییرات شرکت هپکو با نام HL وارد بازار شد و توانست توقعات بسیاری از مشتریان را برآورده سازد و در بازار ایران به فروش برسد .در این مقاله ما به بررسی دقیق سری ( L ) لودر‌های ولوو در ایران می پردازیم.

تاریخچه لودر ولوو

ولوو یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده صنایع سبک و سنگین و همچنین انواع کامیون، اتوبوس و ماشین آلات راهسازی سنگین و نیمه سنگین می باشد، این برند که متعلق به کشور سوئد است. این ابر شرکت در بیشتر نقاط مهم دنیا دارای نمایندگی است و حتی در زمینه موتور‌های دیزلی و تجهیزات سنگین دارای محصولات با کیفیت زیاد است.

نگاهی اجمالی به ویژگی‌های لودر ولوو

سری جدید لودر‌های ولوو به جز رعایت استاندارهای جهانی و معتبر دارای ویژگی‌های زیر می باشد:

  1. راحتی بیشتر اپراتور ( راننده)
  2. ایمنی بالاتر اپراتور در هنگام عملیات اجرایی در کابین
  3. اپراتور در هنگام عملیات عمرانی از بر محیط احاطه کامل دارد.
  4. صدای بسیار کمی در درون کابین به گوش می رسد.
  5. عملکرد بسیار بالای دستگاه منجر به بهره‌وری بالاتر می شود.
  6. مصرف سوخت پایین تر
  7. سیستم هیدرولیک هوشمند
  8. حسگر بار
  9. هیدرولیک سریع تر
  10. انتقال قدرت پیشرفته

برای اطلاع از بهترین لودرها ایران می توانید به مقاله مربوط به بهترین لودرها ایران مراجعه کنید .

ویژگی‌های لودر ولوو L90E

این مدل از لودر‌های ولوو به روز می باشد. دارای سیستم هیدرولیک سنجش بار، موتور دستگاه دارای کنترل الکترونیکی می باشد. و سیستم ترمز به طور کامل هیدرولیکی است.همچنین کابین اپراتور بسیار مدرن و راحت است .این مدل لودر دارای برنامه خودکار تغییر دنده می باشد، که در نوع خود منحصر به فرد شمرده می شود . در بازار ایران این مدل لودر ولوو طرفداران زیادی دارد با اینکه ظرفیت عملیاتی پایینی دارد و در پروژه‌های سنگین معدن نمی تواند زیاد خوب ظاهر شود. ولی در تمامی پروژه‌های که نیازمند جابه‌جایی مواد و مصالح می باشد. بسیار پر قدرت ظاهر می شود و سرعت چرخش بالای دستگاه این سرعت را چندین برابر نموده است.

مشخصات فنی لودر ولوو L90E :
وزن عملیاتی :۱۵٫۱ تن
نوع موتور : ولوو D6D LA E2
قدرت موتور :۱۲۲  اسب بخار
حجم باکت :۲٫۳ متر مکعب (SAE)
مشخصات فنی لودر ولوو L90E

ویژگی های لودر ولوو L120E

این مدل لودر ولوو از قدرت بیشتری به نسبت لودر L90E برخوردار است به همین علت برای پروژه‌هایی با شرایط سخت جابه‌جایی و معادن و پروژه‌های سنگین مورد استفاده قرار می گیرد.این مدل دارای فن هیدرولیک می باشد. که به صورت الکترونیکی کنترل می شود. بیشتر امتیازات و شرایط L120E به مانند L90E می باشد و تفاوت فقط میزان قدرت این دو مدل می باشد، این مدل در بازار ایران کاملا شناخته شده است و کاربرد زیادی دارد.

مشخصات فنی لودر ولوو L120E :
وزن عملیاتی :۱۹ تن تا ۲۱ تن
نوع موتور :   D7E LA E3
قدرت موتور :۲۲۳ اسب بخار
حجم باکت :۲٫۶ تا۹٫۵ متر مکعب (SAE)
مشخصات فنی لودر ولوو L120E
 ویژگی های لودر ولوو L120E
ویژگی های لودر ولوو L120E

ویژگی های لودر ولوو L150E

این مدل از لودر‌های ولوو به نسبت دو نمونه قبلی که به آنها در بالا اشاره شد. از قدرت بیشتری برخوردار است. و موتور آن در حدود ۲۸۴ اسب بخار است. که بیشتر در معادن و پروژه‌های سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل همانند مدل‌های قبلی دارای همان ویژگی‌ها می باشد.

مشخصات فنی لودر ولوو L150E :
وزن عملیاتی :۲۳ تن تا ۲۶ تن
نوع موتور : D12D LD E3
قدرت موتور :۲۸۴ اسب بخار
حجم باکت :۱۲ متر مکعب (SAE)
مشخصات فنی لودر ولوو L150E
 ویژگی های لودر ولوو L150E
ویژگی های لودر ولوو L150E

 یکی از مهم ترین دغدغه های صاحبان ماشین آلات سنگین و یا مهندسان و دستگاه داران تامین قطعات ماشین آلات سنگین می باشد وآن به صورت بی واسطه ،سریع ، ارزان و در انتها مقرون به صرفه بنابراین، شما به راحتی می توانید از طریق پلت فرم روت کالا و سایت روت کالا به تمامی خدمات که بدان اشاره شد دسترسی پیدا کنید.

تامین قطعات یدکی انواع لودر ها و آن هم از یک کانال امن و ارزان یکی از مهم ترین اهداف هر مشتری می باشد. که می تواند با سایت روت کالا به این مهم دست یابد ، در این مقاله سعی کردیم نگاهی کلی به انواع لودر ولوو در ایران بیاندازیم.

گروه پشتیبان روت کالا همیشه پاسخگوی شما عزیزان خواهد بود .

لطفا قبل از خرید کالا با تیم فروش تماس بگیرید. ۰۲۱۶۶۶۹۹۵۹۹ 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *