۱۶ رویداد مهم جهان در زمینه انواع ماشین آلات راهسازی در سال ۲۰۲۲: بعد از کرونا بیشتر شرکت های بزرگ که در زمینه ماشین آلات راهسازی تولیدات با کیفیت و به روزی دارند. از بسیاری از پروژه های خود در دو رویداد بزرگ یعنی نمایشگاه بین المللی Bauma 2022 و نمایشگاه ConExpo 2023، که در پیش است توانستند از تولیدات و مدل های جدید خود رونمایی کنند. بر همین اساس سال ۲۰۲۲ سال شلوغی در زمینه تولید انواع ماشین آلات راهسازی بود.

بیل‌های مکانیکی، به‌ویژه در وزن های متوسط  و ماشین آلات با منابع برقی غیر از دیزل در صدر فهرست قرار دارند. سیاست کلی و جهانی تمامی بزرگان این صنعت برپایه مصرف سوخت کمتر،بهروی بیشتر، دقت بالاتر در عملیات عمرانی و معدنی و استفاده از سوخت های پاک به جای سوخت های فسیلی است.

۱٫بیل مکانیکی هیتاچی پس از جدایی ازشرکت دیر آمریکا از ۳ مدل بیل مکانیکی جدید خود رونمایی نمود.

هیتاچی در ماه مه در نیونان و جورجیا، اولین مجموعه بیل مکانیکی خود را برای آمریکای شمالی تولید کرد. این مدل ها در ژاپن تولید و به آمریکا وارد شد این سه مدل بیل مکانیکی کوچک ZX50U-5N و ZX26U-5N و ZX210LC-6 HP 25 تنی هستند.

بیل مکانیکی کوچک هیتاچی  ZX50U-5N
بیل مکانیکی کوچک هیتاچی ZX50U-5N

۲٫کاترپیلار بیل مکانیکی جدید ۴۱ تنی ۳۴۰ را عرضه کرد

کاترپیلار که بیل مکانیکی هیدرولیک ۳۴۰ جدیدش که با موتور قدرتمندتر، مسیر عریض تر و وزنه تعادل ۷٫۵ تنی با قدرت، پایداری و بهره وری بیشتری را برای عملیات خاکبرداری بهره برداری نمود.

 بیل مکانیکی جدید 41 تنی 340 کاترپیلار
بیل مکانیکی جدید ۴۱ تنی ۳۴۰ کاترپیلار

۳٫ بیل‌های نسل جدید دوسان امسال وارد بازار می‌شوند

Doosan Infracore آمریکای شمالی عرضه نسل بعدی بیل مکانیکی چرخ زنجیری خود به ایالات متحده. دوسان همچنین اولین “بیل مکانیکی هوشمند” خود، DX225LC-7X را به بازار عرضه کرد.

اولین بیل مکانیکی Dash 7، DX800LC-7، در سال ۲۰۲۰ در ConExpo با وزن ۸۰ تن عرضه شد. در World of Concrete امسال، این شرکت مدل جدید ۱۴ متری با بازوهای کاهش یافته خود، DX140LCR-7 را به نمایش گذاشت. و در یک رویداد مطبوعاتی اخیر، این شرکت DX350LC-35 خود را به نمایش گذاشت.

بیل مکانیکی هوشمند دوسان مدل DX225LC-7X
بیل مکانیکی هوشمند دوسان مدل DX225LC-7X

۴٫هیوندای از سه بیل مکانیکی از ۱۳ تا ۱۵ تن رونمایی کرد.

هیوندای از ورود سه بیل مکانیکی جدید در یکی از پرطرفدارترین اوزان ماشین آلات راهسازی خبر داد. HX130 A LCR، HX140 A LCR و HX145 A LCR بین ۱۳ تا ۱۵ تن هستند.

 سه بیل مکانیکی از 13 تا 15 تن هیوندای
سه بیل مکانیکی از ۱۳ تا ۱۵ تن هیوندای

۵٫ بزرگترین بولدوزر لیبهرPR 776، در بازار ایالات متحده

PR 776 تنها بولدوزر معدنی است که گفته می شود دارای یک درایو هیدرواستاتیک هوشمند و فوق العاده است. این موتور دیزلی ۱۲ سیلندر لیبهر ۷۶۸ اسب بخار قدرت دارد.

 بزرگترین بولدوزر لیبهرPR 776، در بازار ایالات متحده
بزرگترین بولدوزر لیبهرPR 776، در بازار ایالات متحده

۶٫کاترپیلار فرمان کنترل از راه دور را به بولدوزرهای D1، D2، D3 گسترش می دهد.

نسل بعدی بولدوزرهای کوچک کاترپیلار – D1، D2 و D3 – اکنون دارای مجموعه ای پیشرفته از فناوری های کمکی اپراتور است و می توانند از راه دور کنترل شوند.

۷٫کاترپیلار از مجموعه جدید لودرهای چرخ لاستیکی سایز متوسط برای جایگزینی سری M رونمایی کرد

کاترپیلاردر حال جایگزینی لودرهای چرخ لاستیکی کوچک سری M خود با مجموعه جدیدی از CWL های Next Gen می باشد .این بزرگترین تغییر در خط تولید جمع و جور از زمان عرضه سری M Cat در سال ۲۰۱۵ و تبدیل نهایی لودرهای چرخ لاستیکی کامپکت این شرکت به نسل بعدی است.

کاترپیلار مدل M908
کاترپیلار مدل M908

۸٫بزرگترین لودر جدید هیوندای: HL980A رونمایی شد

هیوندای HL980A جدید خود را در World of Asphalt به نمایش گذاشت که بزرگترین لودر چرخی این شرکت است. وزن لودر ۶۹۱۲۰ پوند و ظرفیت سطل ۷٫۳ یارد مکعب است. این دستگاه دارای یک موتور ۳۵۱ اسب بخاری کامینز X12 است.

بزرگترین لودر جدید هیوندای: HL980A رونمایی شد
بزرگترین لودر جدید هیوندای: HL980A رونمایی شد

۹٫LiuGong مجموعه جدیدی از لودرهای چرخ لاستیکی  را راه اندازی کرد

شرکت کنندگان در World of Concrete اولین نگاهی به لودرهای چرخدار ۸۵۶H و ۸۹۰H داشتند. با وزن کمی بیش از ۴۱۰۰۰ پوند، نسل پنجم ۸۵۶H از یک موتور ۶٫۷ لیتری ۶ سیلندر توربوشارژ مستقیم دیزلی با قدرت ۲۲۵ اسب بخار نیرو می گیرد. ۸۹۰H از یک موتور کامینز با قدرت ۳۵۲ اسب بخار استفاده می کند.

لودر LiuGong مدل 890H
لودر LiuGong مدل ۸۹۰H

۱۰٫ کاترپیلار از ۴ نمونه اولیه ماشین های الکتریکی در Bauma رونمایی نمود

کاترپیلار در Bauma 2022 از چهار نمونه اولیه ماشین رو نمایی نمود . بیل مکانیکی برقی متوسط ۳۲۰، لودر چرخ لاستیکی برقی متوسط ۹۵۰ GC، بیل مکانیکی فشرده الکتریکی ۳۰۱٫۹ و لودر چرخ لاستیکی فشرده برقی ۹۰۶ هستند.

۱۱٫ ولوو اولین کامیون کمپرسی مفصلی با موتور هیدروژنی را آزمایش می کند

در رقابت برای سوخت‌های جایگزین برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای، Volvo Construction Equipment بار دیگر به بازی خود افزوده و اعلام کرده است که اولین کامیون کمپرسی با سلول سوخت هیدروژنی جهان، نمونه اولیه Volvo HX04 را آزمایش می‌کند.

 کامیون کمپرسی مفصلی با موتور هیدروژنی Volvo HX04
کامیون کمپرسی مفصلی با موتور هیدروژنی Volvo HX04

۱۲٫Liebherr بیل مکانیکی هیدروژنی R 9XX H2 را در Bauma 2022 معرفی کرد.

Liebherr اولین بیل مکانیکی چرخ زنجیری خود را با موتور احتراق هیدروژنی  R 9XX H2رامعرفی کرد. نمونه اولیه ۵۰ تنی R 9XX H2 بر اساس بیل مکانیکی چرخ زنجیری نسل ۸ Liebherr در نمایشگاه Bauma در مونیخ آلمان به نمایش درآمد.

بیل  مکانیکی لیبهر مدل R 9XX H2
بیل مکانیکی لیبهر مدل R 9XX H2

۱۳٫ ولوو در حال آزمایش اولین بیل مکانیکی الکتریکی بزرگ خود، EC230 E

Volvo Construction Equipment با برداشتن گام بعدی برای تامین انرژی باتری برای مجموعه ماشین آلات خود، اولین بیل مکانیکی چرخ زنجیری بزرگ خود را به عنوان پایلوت مشتری برقی کرده است. بیل مکانیکی الکتریکی ۲۲ متری EC230 که در تاسیسات ولوو در چانگ وون کره جنوبی طراحی و ساخته شده است توسط مشتریان در کره جنوبی و چین آزمایش و اکنون ماشین‌های EC230 E قرار است برای نمایش به آمریکای شمالی بیایند.

۱۴٫ Liebherr به طور کامل کامیون کمپرسی مفصلی TA 230 باز طراحی می کند.

این شرکت می‌گوید TA 230 Litronic Liebherr از ابتدا، بر اساس تحلیل‌های جامع بازار و مشتریان، دوباره توسعه یافته است و شامل پیشرفت‌های تکنولوژیکی به روز است.

لیبهر کامیون کمپرسی مفصلی TA 230
لیبهر کامیون کمپرسی مفصلی TA 230

۱۵٫ هیوندای اولین کامیون کمپرسی مفصلی خود را راه اندازی کرد: HA30 و HA45

هیوندای آمریکا وارد بازار کامیون کمپرسی مفصلی شده و دو مدل اول خود را معرفی کرد: HA30 و HA45. HA30 28 تنی و HA45 41 تنی حاصل همکاری این شرکت با شرکت دوسان است.

۱۶٫ Zoomlion از بزرگترین جرثقیل جهان رونمایی کرد

شرکت چینی Zoomlion از بزرگترین جرثقیل جهان به نام ZAT24000H رونمایی کرد. این مدل جدید که برای بلند کردن و نگهداری توربین‌های بادی طراحی شده است، دارای ظرفیت بالابری ۲۴۰۰ تنی است که رکورد خود Zoomlion برای ظرفیت ۲۰۰۰ تنی QAY2000 را که در سال ۲۰۱۲ ثبت شده بود را شکست.

بزرگترین جرثقیل جهان از شرکت زوم لاین
بزرگترین جرثقیل جهان از شرکت زوم لاین

در این مقاله ۱۶ رویداد مهم جهان در زمینه انواع ماشین آلات راهسازی در سال ۲۰۲۲ ما نگاهی دقیق به این رویداد ها داشتیم و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دنیای ماشین آلات راهسازی و خرید انواع قطعات یدکی و راهسازی کافی است به سایت روت کالا  مراجعه نمایید.

تا از به روزترین مقالات دنیا و همچنین خرید بدون واسطه به صورت آنلاین بهرمند شوید گروه پشتیبان روت کالا همیشه پاسخگو به شما کاربران می باشند.

لطفا قبل از خرید کالا با تیم فروش تماس بگیرید. 02166699599 

whatsApp: 0912 150 34 86

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *