فروش قطعات یدکی موتوری کاترپیلار: برند کاترپیلار از دیر باز در بازار ایران شناخته شده می باشد، این شرکت آمریکایی با داشتن هزاران مدل ماشین آلات راهسازی در سراسر دنیا حرف اول را در این زمینه می زند.تامین قطعات موتوری کاترپیلار به علت تغییر قیمت ها و کیفیت پایین بعضی از محصولات تقلبی تبدیل به دغدغه ای برای صاحبان دستگاه های راهسازی و معدنی شده است. خوشبختانه سایت روت کالا که به عنوان اولین پلت فرم فروش آنلاین انواع قطعات یدکی ماشین آلات راهسازی شناخته شده است، با ارائه خدماتی مانند : فروش آنلاین، دسترسی سریع و آسان به محصولات این امر را برای خریداران خود هموار ساخته است. ما در این مقاله به ابعاد مختلف فروش قطعات یدکی موتوری کاترپیلار خواهیم پرداخت.

قطعات یدکی موتوری کاترپیلار
قطعات یدکی موتوری کاترپیلار

قطعات موتوری کاترپیلار شامل چه اجزایی می باشد:

بوش ، پیستون ، رینگ ، میل سوپاپ ، سوپاپ، سیلندر، سر سیلندر، میلنگ، سوپاپ دود و هوا، تسمه سفت کن، توربوشارژ ها ، پمپ گازوئیل یا پمپ انژکتور، سوزن انژکتور، پمپ واتر وشاطون می باشد. موارد دیگری نیز می توان به این لیست اضافه کرد ولی مهمترین ها بدان اشاره شد. در زیر به معرفی تعدادی از این اجزا خواهیم پرداخت :

پیستون

این قطعه به شکل استوانه ای شکل می باشد و به صورت رفت و برگشت در درون سیلندر قرار دارد و باعث می شود که در درون سیلندر سوخت و هوا مخلوط شود که این امر منجر به احتراق درونی در موتور می شود، پیستون می تواند این میزان از حرارت بوجود آمده از احتراق را به سایر اجزا موتور انتقال می دهد.

پیستون و شفت در موتورهای کاترپیلار
پیستون و شفت در موتورهای کاترپیلار

سوپاپ

سوپاپ ها یکی از اجزای مهم در کنار سیلندر ها هستند و مهمترین وظیفه آن ورود و خروج دود و هوا به داخل و خارج ماشین آلات راهسازی را برعهده دارند. سوپاپ های ورودی محل ورود گازوئیل به دستگاه می باشند و سوپاپ های خروجی محل خروج دود و هوا هستند.و این امر منجر به حرکت در موتور ها می شود.

سوپاپ ها
سوپاپ ها

سرسیلندر

سرسیلندر قسمتی از موتور است که دارای اجزای مانند سیت، گاید، سوپاپ و انژکتور می باشد . که با نصب سرسیلندر محفظه احتراق آماده انفجارها برای آزاد سازی سوختی که به آن رسیده می باشد. و همچنین سرسیلندر ها در ارتباط مستقیم با سوپاپ ها و پیستون ها می باشند و عملکرد آنها در راستای رفت و برگشت پیستون ها می باشد.

توربوشارژها

برای بدست آوردن احتراق بهتر در موتور های دیزلی و کاهش مصرف سوخت از توربوشارژ ها استفاده می شود، همچنین دودهای خروجی اگزوز باعث گردش توربوشارژ شده و هوای فشرده را به اتاق احتراق انتقال می دهد. بعضی از ماشین ها راهسازی دارای این قطعه می باشد و تعدادی دیگر فاقد این قطعه است. اگر از این قطعه استفاده شود دستگاه به مراتب عملکرد بهتری خواهد داشت.

توربوشارژ
توربوشارژ

واتر پمپ

برای خنک سازی موتور های احتراقی به علت داشتن دما و فشار این واتر پمپ ها هستند که موتور ها را به دمای متعادل و محیط می رساند. واتر پمپ ها در طولانی مدت از فرسایش موتور و محفظه احتراقی موتورهای دیزلی جلوگیری می کنند. به همین علت نقش بسیار مهمی را در نگه داری موتور ها دارند.

واتر پمپ
واتر پمپ

اگر به دنبال فروشگاه معتبر جهت خرید لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی کاترپیلار می باشید با خرید از روت کالا از کیفیت محصول خود اطمینان حاصل کنید.

گروه پشتیبان روت کالا همیشه پاسخگوی شما عزیزان خواهد بود .

لطفا قبل از خرید کالا با تیم فروش تماس بگیرید. 02166699599 

whatsApp: 0912 150 34 86

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *