فيلتر هواكش لودر

فيلتر هواكش لودر : فيلتر هواكش لودر نيز مانند ساير ماشين آلات راهسازي اهميت دارد. تعويض فيلتر هواكش لودر كاترپيلار يكي از موارد ضروري براي پيشبرد پروژه هاي راهسازي است. 

نظافت فيلتر هواكش لودر براي ادامه كار آن ضروري است. از آن جايي كه لودر جزء ماشين آلات راهسازي و عمراني به شمار مي رود، بنابراين نظافت فيلتر هواكش لودر بيش از گذشته بيشتر مشخص مي شود.

لودر بيشتر در معرض گرد و خاك است و به همين دليل نظافت و تميزي آن ضرورت دارد و بايد در دوره هاي نزديك آن را تعويض كرد تا بتوان پروژه را سر موعد مقرر تحويل داد.

كارايي ماشين با تعويض به موقع فيلتر هواكش لودر، افزايش خواهد يافت

مواد اوليه ساخت فيلتر هواكش لودر

فيلتر هواكش لودر كاترپيلار نيز اهميت خاص خود را دارد و بايد بهترين و با كيفيت ترين فيلتر هواكش لودر را در آن كار گذاشت تا اين لودر بتواند وظايف سنگين خود را به نحو احسن به انجام برساند. اكثر فيلترهاي هوا را از كاغذ، فلز يا كاغذ و مواد PU طراحي و توليد مي كنند و هر چقدر كه ماده اوليه با كيفيت تر باشد به همان اندازه عمر مفيد فيلتر هواكش لودر بيشتر خواهد بود. در برخي فيلتر هواكش لودر از نمد استفاده مي كنند تا كارايي آن بيشتر شود. اين نوع فيلترها مي توانند تا 20 ميكرون را از ذرات هوا جداسازي كنند.

شما بايد متناسب با حجم كاري خود بايد را براساس زمان بندي تعويض كنيد. خودروها و به خصوص ماشين آلات راهسازي بخاطر در حركت بودن، ذرات معلق و گرد و خاك وارد فيلتر هوا شده و اين قضيه بعد از مدتي مي تواند به مشكلي بزرگ تبديل شود. به تدريج راه تنفس موتور بسته شده و حركت خودرو و به خصوص ماشين آلات راهسازي به دشواري صورت خواهد گرفت.

دوره هاي تعويض فيلتر هواكش لودر

تعويض نيز بخاطر سنگين و مهم بودن كار اين خودرو مهم است و بايد در دوره هاي نزديك تعويض شود تا هنگام انجام پروژه به مشكلات متعدد دچار نشده و همچنان با قدرت كارهاي محوله را به انجام برساند.

 هر فيلتر هواي ظرفيت نگهداري مواد معلق را دارد و بعد از آن مدت عمر مفيد آن تمام شده و بايد هر چه زودتر تعويض شود. فيلتر كاترپيلار نيز بخاطر با كيفيت بودن ماشين راهسازي نيز بايد از بهترين و با كيفيت ترين مواد اوليه تهيه شده و بعد از مشخص شدن دوره بايد تعويض شود.

ضرورت استفاده از فيلتر هواكش لودر اصل و با كيفيت

حتما فيلتر هواكش لودر اصل و با كيفيت را در ماشين آلات راهسازي استفاده كنيد. هر بي كيفيتي موجب آسيب به عملكرد ماشين آلات راهسازي شده و در نهايت شركت راهسازي متضرر خواهد شد. در وسط پروژه هم مي توانيد تعويض كرده تا ماشين با قدرت هر چه تمام تر در طول پروژه كار كند. 

نسبت به خودروهاي سواري و سبك بزرگ تر است و البته محل آن هم بزرگ تر خواهد بود. كاربران ماشين آلات راهسازي بايد حتما با كيفيت لودر استفاده كنند. كيفيت هميشه نسبت به قيمت مهم بوده و بنابراين حتما به هزينه هاي بعدي استفاده ازبي كيفيت توجه كرده و ماشين راهسازي را با مشكلات پيش بيني نشده مواجه نكنيد.

فيلتر در برابر گرد و خاك و ذرات معلق به مانند سپر دفاعي عمل مي كند و موجب افزايش عمر مفيد آن شده و به تامين فيلتر طي دوره هاي بعدي كمك مي كند. حتي برخي شركت هاي ايراني فيلتر هواكش با كيفيت را طراحي و توليد مي كنند و بخش صنعت علي رغم تحريم هاي تجاري ، مالي و صنعتي از توليد محصولات با كيفيت سر باز نمي زنند. توليد بهترين و با كيفيت ترين محصولات صنعتي هميشه در سرلوحه برنامه هاي توليدي همه كارخانجات قرار دارد.

لايه هاي فيلتر هواكش

هم به صورت لايه هاي دروني و بروني طراحي و توليد مي شود تا ذرات معلق بيشتر جذب شده و ماشين آلات راهسازي و به خصوص لودر با قدرت هرچه بيشتر كار كند. عامل تصفيه در متناسب با ماشين آلات مختلف و متنوع بوده و از مواد اوليه مختلفي تهيه شده و در ماشين آلات راهسازي نصب مي شود. به زمان تعويض فيلتر دقت كنيد، و در همان موقع اين كار را انجام دهيد تا ماشين آلات راهسازي با قدرت تمام كار كند.

ماشين آلات راهسازي مهم بوده و هميشه سنگين ترين كارها را انجام مي دهند. طراحي و ساخت ماشين آلات با كيفيت موجب خواهد شد تا مدت زمان طولاني در اجراي پروژه اي كار كنند. تعويض قطعات مصرفي اين نوع خودروها به مانند قطعات آن ها مهم بوده و نبايد ناديده انگاشته شود. دفترچه راهنماي لودر را هميشه در دسترس نگه داريد تا به هنگام بروز مشكل به آن مراجعه كرده و مشكلات را در سريعترين زمان ممكن حل كنيد و لودر نيز با كيفيت بهتر در جريان كار قرار گيرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *