فيلتر گيربكس گريدر

يكي از مهم ترين قطعات گريدر است كه تعويض به موقع آن باعث افزايش عمر دستگاه خواهد شد. فيلتر گيربكس باعث حركت روان چرخ دنده هاي آن خواهد شد.

با توجه به اهميت فيلتر ، ضرورت تعويض زود هنگام قبل از موعد ضروی است. گريدر نيز مانند ساير ماشين‌ آلات راهسازی وظيفه سنگيني دارد و تعويض به موقع فيلتر گيربكس یکی از آنها به شمار می آید.

گريدر نيز در پروژه هاي راهسازي و عمراني وظيفه سنگيني به عهده دارد. تسطيح و درجه بندي زمين پروژه مهم ترين وظيفه گريدر است و فيلتر گيربكس خود را متناسب با برند خود انتخاب كنيد. فيلتر گيربكس به دو دسته دستي و اتوماتيك تقسيم بندي مي شود.

ضرورت بررسي و تعويض فيلتر گيربكس

بررسي و تعويض فيلتر گيربكس ضرورت دارد و اگر روغن كمتري به گيربكس وارد شود، خواهد سوخت. هميشه از فيلتر با كيفيت گيربكس گريدر استفاده كنيد تا گيربكس نيز به مدت زمان زيادي كار كرده و در نتيجه گريدر نيز در پروژه هاي بيشتري مشاركت خواهد كرد.

گيربكس در خودروهاي سبك اهميت بسزايي دارد و اين اهميت در ماشين آلات سنگين چند برابر مي شود. حتي در برخي مواقع با ارزش موتور برابري مي كند. فيلتر گيربكس گريدر كوماتسو نيز بايد اصيل و اوريجينال باشد تا اين ماشين آلات به مدت زمان زيادي بتواند در پروژه هاي عمراني و راهسازي مشاركت داشته باشد.

انواع فيلتر گيربكس گريدر 

ضرورت تعويض زودهنگام فيلتر گيربكس كوماتسو قبل از آغاز پروژه هاي عمراني

از آن جايي كه گريدر در محيط هاي آلوده به گرد و خاك پروژه هاي عمراني قرار مي گيرد، بنابراين ضرورت فيلتر گيربكس در دوره هاي زماني كوتاه مدت احساس مي شود. از آن جايي كه گيربكس از چرخ دنده هاي بيشتري تشكيل شده بنابراين اهميت تعويض روغن و فيلتر گيربكس بيش از هر زمان ديگري احساس مي شود و بايد هرگز در اين كار كوتاهي نكرده و به زمان ديگري موكول نكنيد.

گريدر وظايف سنگيني دارد و بخاطر انجام كارهاي سنگين بايد هميشه آماده كار و فعاليت در پروژه هاي عمراني باشد، فيلتر دست دوم يا كهنه گيربكس گريدر باعث كاهش كارايي و عملكرد گريدر شده و در نهايت كار با كيفيت انجام نخواهد شد.

ضرورت تميز بودن روغن و فيلتر گيربكس قبل و بعد از پروژه

از آن جايي كه گريدر كار تسطيح زمين هاي پروژه را انجام مي دهد، تميز بودن گيربكس در هر وضعيتي ضرورت دارد و بايد نسبت به تعويض به موقع فيلتر گيربكس حساس بود. 

توجه كنيد كه براي تسطيح زمين پروژه، گريدر بايد قدرت و انرژي بيشتري را صرف شود. بنابراين فيلتر گيربكس كوماتسو را بايد اصل و با كيفيت انتخاب شود تا پروژه با بهترين كيفيت و در سريعترين زمان ممكن به انجام برسد.

خسارات فراتر از انتظار فيلتر تقلبي و دست دوم گيربكس

نصب فيلتر دست دوم يا تقلبي گيربكس گريدر به گيربكس آسيب وارد خواهد كرد و حتي كاركرد ماشين آلات را كاهش داده و در برخي موارد ضررهاي جبران ناپذيري را وارد خواهد كرد و بنابراين متوجه مي شويد كه كيفيت هميشه نسبت به قيمت مهم بوده و نبايد قرباني لوازم ارزان يا به عبارت بهتر بي كيفيت شود.

حتما بعد از تكميل مسافتي كه گريدر طي كرده ، فيلتر گيربكس را تعويض كنيد و بخاطر داشته باشيد كه عدم تعويض به موقع فيلتر گيربكس نتايج وخيمي را به دنبال خواهد داشت. متناسب با نوع گيربكس، فيلتر گيربكس را تعويض كنيد و اگر گريدر شركت دنده اتوماتيك است حتما فيلتر گيربكس دنده اتوماتيك را نصب كرده و از آن استفاده كنيد.

اهميت تعويض فيلتر گيربكس در مقايسه با خودروهاي سبك

حتما بعد از پايان پروژه هم فيلتر گيربكس را تعويض كنيد تا براي پروژه بعدي دستگاه آماده بوده و هيچ نقص فني نداشته باشد. تعويض فيلتر گيربكس خودروهاي سبك به حركت نرم و روان خودرو كمك مي كند و حال با توجه به اين قضيه، مي توان به اهميت تعويض به موقع فيلتر گيربكس نيز پي برد كه كار سنگين اين ماشين آلات مي تواند بر مهم بودن تعويض به موقع صحه بگذارد.

توجه به كيفيت بالا بخاطر وظيفه سنگين ماشين آلات راهسازي

هر چقدر كه ماشين آلات سنگين بوده و وظيفه سنگيني داشته باشد، اهميت تعويض فيلتر گيربكس بيشتر نمايان مي شود. حتما از روغن گيربكس و فيلتر با كيفيت گيربكس گريدر استفاده كنيد تا ماشين‌ آلات شما به مدت زمان زيادي كار كند و كمتر به مشكلات فني دچار شود.

حتما از فروشگاه هاي معتبر فيلتر گيربكس را خريداري كنيد تا ماشين آلات مجموعه شما براي همكاري در هر پروژه آمادگي لازم را داشته باشد. برخي مواقع شما فقط يك گريدر را در اختيار داريد، بنابراين حتما به كيفيت قطعات آن توجه كنيد تا در طول پروژه به مشكلي بر نخوريد. فيلتر گيربكس را در هر زماني كه ضرورت آن را احساس كرديد تعويض كنيد تا ماشين آلات شما بتواند به مدت زمان زيادي كار مفيد انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *