وقتی در بازار ماشین آلات راهسازی در حال گذر هستی و اگر تا کنون سری به انجا زده اید به طور قطع اسم لودر چینی را شنیده اید و با خود فکر کرده اید که لودر چینی چیست ؟ اینکه چرا به این محصول لودر چینی می گویند ؟ و اینکه دقیقا این لودر چینی دارای چه نوع کیفیتی است ؟ چه مزایایی لودرهای چینی به نسبت باقی محصولات مشابه دارند؟ در این مقاله ما سعی در پاسخ به این پرسش ها خواهیم داشت.

لودر چینی چیست ؟ این مفهوم که در بازار قطعات راهسازی و ماشین آلات راهسازی بسیار رایج است . در اصل به سری لودرهایی گفته می شود که در کشور چین و تحت لیسانس چین به بازارعرضه شده است و به علت قیمت مناسب و کیفیت مطلوب لودر های چینی مورد استقبال مشتریان و بازار ماشین آلات راهسازی قرار گرفته است .

مزایای لودر های چینی :

مهمترین مزیت لودر های چینی در قیمت مناسب و کیفیت بالای آن است به عبارتی شرکت های بزرگی مانند کاترپیلار ،کوماتسو ،لیبهر … تمامی قطعات خود را در اختیار شرکت‌های چینی است زیرا نیروهای انسانی در چین بسیار ارزان است و هزینه تولید دستگاه های راهسازی بسیار پایین است و از سویی دیگر مشتریان از همان خدمات شرکت های بزرگ راهسازی وماشین های سنگین بهرمند می شوند .بنابراین شما با محصولی روبه رو هستید که هم قیمت تمام شده خوبی دارد و هم کیفیت مناسب. لازم به ذکر است بیشترین مصرف کننده لودر های چینی کشور هایی مانند دانمارک ، سوئد ، نروژ ، فنلاند ، کانادا و ایالات متحده است.

zl در لودر های چینی به چه معناست ؟

در اصل اختصار ZL در لودر های چینی یه هیچ عنوان نشان دهنده شرکت سازنده و یا حتی مدل لودر نمی باشد این اختصار از آنجایی به کار برده م یشود که در این مفهوم میزان تناژ و سنگینی لودر مد نظر می باشد و نه چیز دیگر برای مثال احتصار ZL50 در اصل لودری است به سنگینی 50 تن و الی اخر این اشتباهات به مراتب در مورد لودر های چینی اتفاق می افتد .

تامین قطعات لودر های چینی :

یک از مهم ترین دغدغه های صاحبان ماشین آلات سنگین و یا مهندسان و دستگاه داران تامین قطعات ماشین آلات سنگین می باشد وآن به صورت بی واسطه ،سریع ، ارزان و در انتها مقرون به صرفه شما به راحتی می توانید از طریق پلت فرم روت کالا و سایت روت کالا به تمامی خدمات که بدان اشاره شد دسترسی یابید

تامین قطعات لودر های چینی و آن هم از یک کانال امن و ارزان یکی از مهم ترین اهداف هر مشتری می باشد که می تواند با سایت روت کالا به این مهم دست یابد .

گروه پشتیبان روت کالا همیشه پاسخگوی شما عزیزان خواهد بود .

لطفا قبل از خرید کالا با تیم فروش تماس بگیرید. 02166699599 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *