چگونه از اصل بودن قطعات بیل مکانیکی کوماتسو مطمئن شویم؟ کوماتسو از کمپانی های محبوب ماشین های راهسازی قطعات یدکی آن ها است. این محبوبیت سبب شده است که افراد سودجو محصولات مشابه این کمپانی را با کیفیت پایین تر تولید کرده و با قیمت کمتر در بازار عرضه کنند.

چگونه از اصل بودن قطعات بیل مکانیکی کوماتسو مطمئن شویم؟

کوماتسو جهت جلوگیری از این اقدام افراد سودجو علاوه بر ویژگی هایی مانند کیفیت ویژگی دیگری را نیز مشخص کرده است. با شناخت این ویژگی ها قطعات بیل مکانیکی کوماتسو اصل را از غیر اصل تشخیص می دهید.

در ادامه به معرفی ویژگی های منحصر به فرد شرکت ذکر شده می پردازیم و می گوییم چگونه با خیالی آسوده خرید اینترنتی قطعات بیل مکانیکی کوماتسو را انجام دهید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. 

هلوگرام مخصوص کمپانی کوماتسو

کمپانی کوماتسو در اقدامی موثر و به جا هلوگرام مخصوص شرکت خود را در سال 2008 تولید کرد. با وجود این هلوگرام در قطعات بیل مکانیکی کوماتسو احتمال تقلبی بودن محصول پایین آمد؛ اما تمام نشد زیرا افرادی مجدد به کپی این هلوگرام روی محصولات تقلبی خود انجام دادند. اینک ما قصد داریم که ویژگی های هلوگرام اصلی را برای شما شرح دهیم.

وجود کلمه GENUINE PARTS در هلوگرام

اولین ویژگی بارز هلوگرام اصلی که مهم ترین آن نیز به شمار می رود، وجود کلمه GENUINE PARTS است. این کلمه به صورت عادی نوشته نشده است بلکه رازی را درون خود دارد. راز آن بدین گونه است که هلوگرام را به هر سمت که بچرخانید، کلمه ذکر شده را مشاهده می کنید.

وجود تصاویر کوچک بیل مکانیکی، بلدوزر و کامیون در حال تخلیه

ویژگی دیگر هلوگرام قطعات مکانیکی کوماتسو بر عکس بیل مکانیکی روی هلوگرام است. این ویژگی بدین صورت عنوان می شود، هنگامی که شما هلوگرام را به چپ یا راست می چرخانید، تصویر کوچکی از یک بیل مکانیکی، یک بلدوزر و یک کامیون در حال تخلیه ظاهر می شود. توجه داشته باشید که رنگ این تصاویر هفت رنگ است.

این موضوع در حالی است که در نوع تقلبی عکس های کوچک شاید موجود باشد؛ اما تصاویر دستگاه هایدیگر را مشاهده کنید.

وجود لگو کوماتسو

نکته آخر در زمینه تشخیص هلوگرام اصل از تقلبی آن است که با چرخش لیبل باید لوگو کوماتسیو مشاهده شود. در صورت وجود این نکات روی لیبل قطعات بیل مکانیکی کوماتسو اصل را از فرع سریعا تشخیص می دهید.

قیمت قطعات یدکی کوماتسو

یکی از روش های بارز در تشخیص محصولات اصل از غیر اصل قیمت محصول مورد نظر است. از آنجا که سازنده های محصولات غیر اصل تنها به دنبال فروش محصول خود هستند، قیمت پایین تری از قیمت کالای اصلی برای محصول خود درنظر می گیرند که هرچه زودتر کالای فرع را به فروش برسانند.

در هنگام خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو مواقب باشید که قیمت کمتر شما را وسوسه نکند زیرا هزینه کمتر در زمان حال حاضر ممکن است به نفع شما باشد. قطعا قطعه خریداری شده توسط شما نه تنها طول عمر مناسبی ندارد بلکه به درستی محصول اصل نیز کار نمی کند.

از فروشگاه معتبر خرید کنید.

تفاوتی ندارد که قصد خرید چه محصولی را دارید. هنگام خرید هر وسیله ای به مرکز خرید خود دقت کنید. با خرید قطعات کوماتسو از مراکز معتبر خیال خود را بابت اصل بودن قطعات بیل مکانیکی کوماتسو آسوده کرده اید.  فروشگاه های معتبر جهت عدم صدمه به اعتبار خود نیز که شده از فروش محصولات فیک خودداری می کنند.

به ظاهر لوازم یدکی توجه کنید.

ظاهر لوازم یدکی شامل عوامل متعددی از قبیل بسته بندی، جوشکاری، هلوگرام، وزن کالا، شناخت کشورهای تولید کننده محصولات کوماتسو است.

بسته بندی محصولات اصل

در اکثر مواقع بسته بدی قطعات بیل مکانیکی کوماتسو اصل با فیک آن متفاوت است. کوماتسو در بسته بندی های محصول خود بسیار دقت می کند و طوری آن ها را در بسته های خود قرار می دهد که در اثر ضربه آسیبی به محصول وارد نشود.  

وزن کالای اصل

کالاهای اصل وزن استاندارد مطابق با وظیفه خود را دارند؛ اما کالاهای فرع معمولا تنها از ظاهر آن برخوردار هستند؛ درنتیجه هنگام خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو به وزن  آن توجه کنید. 

جوشکاری و ظرافت کالای اصل

در مورد نحوه جوشکاری بیل مکانیکی باید بگوییم که محصوات اصل نه تنها از کیفیت جوشکاری بسیار بالایی برخوردار هستند بلکه در ظاهر نیز اثری از جوشکاری های بزرگ روی آن ها دیده نمی شود. این موضوع به سبب ظرافت کار محصولات اصل است.

شناخت کشورهای تولید کننده بیل مکانیکی کوماتسو

همانطور که گفتیم، تولیدکنندگان محصولات فیک تنها به دنبال فروش محصولات خود هستند و به جزییات  توجهی ندارند. به عنوان مثال ممکن است به مبدا کمپانی کوماتسو بی توجه باشند. کوماتسو علاوه بر کشور ژاپن در اروپا نیز تولید می شود. تولید کنندگان اگر این موضوع را ندانند، ممکن است محل تولید را به کل اشتباه چاپ کنند. شما با اطلاع از محل کمپانی کوماتسو این موضوع را متوجه می شوید.

سخن آخر

در این مقاله ما به نحوه شناخت قطعات بیل مکانیکی کوماتسو اصل اشاره کردیم. توجه داشته باشید که همیشه هنگام خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو و حتی دیگر محصولات مورد نیاز به دنبال شناسایی قطعات اصلی باشید.

از مراحل تشخیص کالای اصل از فرع به هلوگرام روی قطعات یدکی محصولات کوماتسو اشاره کرده و نحوه ی اصل بودن آن را برررسی کردیم؛ سپس موارد دیگر اصل بودن از جمله بسته بندی درست، وزن، شناخت کشور تولید کننده و ظرافت در کار را توضیح دادیم.

روت کالا سایتی است که جهت خرید اینترنتی قطعات بیل مکانیکی کوماتسو به آن اعتماد می کنید. این فروشگاه پیشرو در زمینه فروش لوازم یدکی ماشین های راهسازی است. روت کالا همیشه محصولات با کیفیت را با قیمت مقرون به صرفه در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. محصولات کوماتسو این فروشگاه کیفیتی دارد که باید به آن اعتماد کرد.  

اگرقطعات بیل مکانیکی کوماتسوانتخاب شما است می توانید به سایت  روت کالا مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *