آشنایی با لودر چینی ZL50GN:لودر چینی ZL50GNچه مدل لودر است ؟ لودر چینی ZL50GN دارای چه مزیت هایی است ؟ این لودر دارای چه مشخصات فنی است ؟ امکانات لودر چینی ZL50GN برای رانندگان و اپراتور ها چیست ؟

لودر چینی ZL50GN جدیدترین محصول نسل کراس است که توسط XCMG بر اساس فن آوری روز جهان تولید شد ه است . این لودر در زمینه ساخت و ساز های مهندسی ،شهرک سازی ، و معادن و از همه مهم تر راهسازی مورد استفاده قرار می گیرد .

آشنایی با لودر چینی ZL50GN

باکت جلویی دستگاه را با قلاب های یکپارچه ریخته گری ، ساخته شده است . به همین علت دارای ظرفیت بالایی در حمل بار می باشد .

اتصالات لولایی بین قابهای جلو و عقب موجب ظرفیت حمل بار بالا و پایداری سخت و مقاوم شده است .

این محصول با داشتن چرخ های کوتاه و شعاع چرخش کوچک ، دارای تحرک و انعطاف پذیری بالا و قابلیت انطباق قابل ملاحظه ای است .

کابین طراحی ارگونومیک ، ساختار اسکلت یکپارچه ، قطعات ظریف داخلی ، اندازه گیری عایق صدا که منجر به کاهش نویز می شود باعث فضای فوق العاده برای اپراتور می شود.

سیستم فرمان و دستگاه عملکرد دقیق و مفیدی دارند.فرمان و صندلی بسته به عادت اپراتور قابل تنظیم است.

نکات برجسته عملکرد لودر چینی ZL50GN

نیروی کشش 160kN و ظرفیت پرش پرتاب 3.5 ≥ 3 ≥ شرایط سخت را با سهولت اداره می کند.

ظرفیت بلند کردن ≥ 7،500 کیلو گرم و نیروی شکست 170kN انواع مواد را با سهولت اداره می کند.

لودر چینی ZL50GN با قدرت بسیار بالا

این موتور با داشتن قدرت زیاد و ضریب ذخیره گشتاور بالا ، تقاضای اضافه بار فوری را در حین کار برآورده می کند و به اندازه کافی توان مورد نیاز برای انجام کارهای سنگین را تأمین می کند.قطعات ساختاری فوق سنگین و آزمایش شده ، طراحی سنگین و جوشکاری ربات ها از جوشکاری ایمن ، راندمان مقاوم در برابر پیچ خوردگی و ظرفیت بالای بار قوی از ویژگی های لودر چینی ZL50GN است .

لودر چینی ZL50GN با شعار طراحی انسان محور

برای نیرو های انسانی در حین عملیات و استفاده از دستگاه ، ابزارهای به راحتی قابل استفاده می باشد ، عینک پانوراما و آینه های فوق العاده کروی به اپراتور در زمینه دید فوق العاده گسترده و عملکردهای آسان و ایمن به اپراتور کمک شایانی می کند .

دارای نگهدارنده لیوان ، و شارژر و سیستم تهویه مطبوع اختیاری برای تحقق کاهش سر و صدا و عایق گرما و ساختن یک محیط رانندگی راحت ، سالم و ایمن برای اپراتور است .

شما می توانید با خرید قطعات لودر چینی از وب سایت روت کالا از خدمات حمل رایگان در سراسر کشور و ضمانت بازگشت کالا بهره مند گردید.گروه پشتیبان روت کالا همیشه پاسخگوی شما عزیزان خواهد بود .

لطفا قبل از خرید کالا با تیم فروش تماس بگیرید. 02166699599 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *