گروه تولیدی قطعات ماشین آلات راهسازی مقیسان ترکیه در سال 1991 در ترکیه شروع به کار کرد این شرکت به صورت تخصصی دست به تولید پیستون ،لاینر و رینگ برای ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و موتورهای احتراقی زد.

مقیسان به علت بالا بودن کیفیت محصولات و نیز رضایت مشتری ها توانست از یک کارگاه کوچک تجاری 250 متر مربعی، خود را به یک شهرک صنعتی 30 هزار متر مربعی تبدیل سازد و شعبه دیگر خود را در منطقه کنیا راه اندازی سازد . در آغاز بازارهای داخلی را تصرف کرد و بعد بازارهای خارجی .

گروه تولیدی قطعات راهسازی مقیسان ترکیه

درجه کیفیت گروه تولیدی قطعات راهسازی مقیسان ترکیه تا به حدی جهانی و قابل تحسین است که توانسته محصولاتش استاندار های بین المللی مانند TS-EN-ISO 9001 در سال 2000 را دریافت نماید و همچنین EN-ISO 9001 در سال 2008 دریافت نماید لازم به ذکر است مجوز TS 1106 (برای پیستون ها – آلومینیوم آلیاژهای بنزینی و موتورهای دیزل) ، TS 482 (موتورهای احتراق داخلی سیلندر آستین) را کسب نموده است .

قطعات ماشین آلات راهسازی مقیسان ترکیه با به کارگیری کارکنان زبده و درجه یک توانسته محصولات با کیفیت بسیار مطلوب را ارائه دهد .برای خرید قطعات راهسازی مقیسان ترکیه کافی است بر روی خرید قطعات کلیک کنید .این گروه تولیدی سالانه 260،000 هزار پیستون عرضه می کند و همچنین 75 درصد تولیدات خود را به منطقه خاورمیانه و آفریقا صادر مینماید .

مقیسان در پی دست یافتن به هدف های بزرگتر و عالی تری برای دهه پیش روی خودش است و آن رسیدن به تمامی بازارهای جهانی در گوشه، گوشه این کره خاکی است .

کاربر گرامی شما می توانید به راحتی بوسیله سایت روت کالا به صورت آنلاین محصولات شرکت مقیسان ترکیه را تهیه نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *