بیل مکانیکی بکهو چیست ؟وچه تفاوتی با بیل مکانیکی معمولی دارد ؟

وقتی برای اولین بار بیل مکانیکی بکهو را رویت می کنید . بسیار عجیب به نظر می آید در ظاهر احساس می کنید دو دستگاه را به  یکدیگر وصل کردن یعنی لودر و بیل مکانیکی را با یکدیگر ادغام کردن .

در اصل بیل بکهو ماشین حفاری است که از یک پایه استاندارد تراکتور تشکیل شده است و از یک باکت  حفاری در انتهای بازوی خود قرار دارد . در سمت مخالف یه باکت مخصوص لودر را دارد .بنابراین صندلی 360 درجه می چرخد تا اپراتور بتواند به راحتی به دوسمت احاطه داشته باشد .

درقسمت بیل می توان تمام اتصلات مربوط به بیل مکانیکی را سوار کرد مانند ریپر ،چکش ،دریل ، سرندی و غیره …

اجزای اصل بیل مکانیکی بکهو

بیل مکانیکی بکهو
بیل مکانیکی بکهو
  1. باکت 2. استیک 3. بکهو 4. بوم 5. کابین 6. بدنه دستگاه 7. قسمت بارگیری

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بیل های مکانیکی می توانید به مقالات زیر مراجعه کنید :

بیل مکانیکی چرخ زنجیری چیست ؟

10 بیل مکانیکی غول پیکر جهان در معادن

زمان اختراع بیل مکانیکی ؟

تفاوت بین بیل مکانیکی و بکهو در چیست ؟

بیل مکانیکی و بکهو از جهاتی با یکدیگر متمایز می شوند که از سه طریق می توان بین این دو دستگاه فرق قائل شد که این موارد شامل اندازه ، انعطاف پذیری ، چرخش می شود :

اندازه

تفاوت اصلی بین این دو دستگاه اندازه است – بیلها بزرگتر و سنگین تر هستند ، در حالی که بکهو کوچکتر هستند. بیل مکانیکی به طور معمول برای پروژه های تخریب ، استخراج معادن ، حفاری چاه ها برای شکافتن سنگ و به طور کلی پروژه های بزرگ صنعتی مناسب تر است. بکهو برای عملیات کوچکتر و سازگارتر مانند کارهای کشاورزی ، برف روبی ، بارگیری مناسب تر است .

انعطاف پذیری

بیل مکانیکی از نظر قابلیت انعطاف پذیری بسیار متفاوت هستند. اگرچه هر دو ماشین گزینه های مختلفی را برای اتصالات به شما ارائه می دهند ، اما بکهو انتخاب بسیار بیشتری را در اختیار شما میگذارد بنابراین قادر به انجام کارهای متنوع تری است. به همبن دلیل برای پروژه هایی که دارای سایت های کاری گسترده هستند انتخاب بهتری می باشد .

چرخش

چرخشهای بیل مکانیکی بسیار متفاوت است . یک اپراتور بیل مکانیکی می تواند کل دستگاه و بازوی دستگاه را در یک دایره کامل با هم بچرخاند ، در حالی که بازوی بکهو فقط در دامنه حدود 200 درجه می چرخد.

اگرقطعات یدکی بیل مکانیکی را می خواهید خریداری کنید می توانید به سایت  روت کالا مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

گروه پشتیبان روت کالا همیشه پاسخگوی شما عزیزان خواهد بود .

لطفا قبل از خرید کالا با تیم فروش تماس بگیرید. 02166699599 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *