خرید لامپ هدلایت برای خودرو: خرید لامپ هدلایت ماشین باید با دقت بسیار بالایی با توجه به نوع خودرو و استفاده از آن صورت بگیرد.

با توجه به تنوع زیادی این محصولات در بازارهای مختلف، لازم است که کلیه خریداران این محصولات نسبت به انتخاب بهترین گزینه ممکن اقدام کنند تا بتوانند به نتیجه مدنظر خود دسترسی داشته باشند.

لامپ های هدلایت‌ یک گزینه عالی برای افزایش میزان کاربرد سیستم روشنایی اتوموبیل شما در شرایط مختلف جوی و تاریکی شب به شمار می‌آيند،

البته اگر به سراغ محصولات باکیفیت، مقرون‌ به صرفه و با دوام بروید.

خرید لامپ هدلایت برای خودرو

لامپ هدلایت چیست؟

پیش از خرید لامپ هدلایت ماشین باید با ماهیت کلی این محصولات آشنا شوید. هدلایت را می‌توان مهم‌ترین لامپ چراغ خودرو دانست که دقیقاً در کاسه چراغ اتومبیل شما جای می‌گیرد.

شما می‌توانید از لامپ های هدلایت‌ به عنوان یک گزینه عالی جهت روند بهبود سیستم روشنایی خودروی در شرایطی که دیده کافی در جاده و شرایط مختلف ندارید استفاده نمایید.

در سال های گذشته ازلامپ چراغ‌های زنون به منظور بهبود سیستم روشنایی استفاده می‌شد، اما با ظهور نسل جدیدی از هدلایت‌های خودرو این محصولات کم کم کنار گذاشته‌ شدند.

گرچه هنوز هم از لامپ های زنون در اکثر خودرو های استفاده می شود. امروزه امکان نصب آسان هدلایت‌ در بسیاری از اتومبیل‌ها وجود دارد و می‌توان از آن‌ها به عنوان یک فناوری فوق‌العاده کاربردی یاد کرد.

انواع هدلایت ماشین شامل چه مواردی است؟

مورد مهمی که در زمان خرید هدلایت ماشین خود باید به آن دقت کرد و توجه داشت، نوع هدلایت مناسب است. همان‌طور که می‌دانید امروزه برندهای مختلفی در حوزه تولید هدلایت مشغول به فعالیت هستند که هر یک از آن‌ها محصولات و طراحی منحصر به فرد خود را دارند.

مهم‌ترین نقطه تفاوت هدلایت‌های گوناگون را می‌توان در میزان شدت روشنایی یا در لومن هدلایت مشاهده کرد. البته میزان روشنایی یک لامپ هدلایت با قدرت مصرفی آن تا حدود زیادی رابطه‌ای مستقیم دارد.

در واقع هرچه میزان روشنایی هدلایت بیشتر باشد. میزان مصرف انرژي آن نیز بیشتر است. در سال‌های اخیر اقدامات خوبی برای کاهش مصرف انرژی صورت گرفته.

پایه لامپ هدلایت چه کاربردی دارد؟

پایه لامپ هدلایت در واقع همان بخشی از که هدلایت دقیقاً بر روی آن قرار می‌گیرد. این پایه در خودروهای متفاوت کاملاً فرق دارد و نمی‌توان بیان کرد که همه خودروها از یک پایه هدلایت یکسان برخوردار هستند. توجه به نوع پایه هدلایت نیز یکی از مهم‌ترین مواردی است که پیش از خرید هدلایت ماشین باید به آن توجه داشته باشید.

پایه لامپ هدلایت چه کاربردی دارد؟

اگر هدلایت با پایه آن تطابق نداشته باشد، نمی‌توانید آن را در محل مدنظر قرار دهید و حتی امکان اتصال آن به سیستم برق خودرو وجود ندارد. پایه هدلایت از چند سوکت لامپ دارد. که هدلایت به شکل مستقیم به آن متصل خواهد شد.

اتصال این موارد به هم چندان زمان‌گیر نیست و در در مدت زمان کوتاهی می‌توان روند نصب هدلایت را به پایان رساند.

به عنوان مثال نصب هدلایت در خودرو پژو ۴۰۵ قدیمی با پایه H4 است در حالی که در پژو های جدید پایه H7 و H1 برای نور بالا و پایین قرار داده شده است.

در صورتی که هدلایت با پایه سوکت‌های شما همخوانی ندارد، از نصب آن به طریق مختلف خودداری کنید و سعی کنید حتما از جانب سوکت و نصب حتما سازگار باشد.

قیمت هدلایت‌ها در ونو پارت

طبیعی است که وقتی سخن از خرید هدلایت ماشین به میان آید، بسیاری از کاربران در مورد قیمت این محصولات پرسش‌هایی را مطرح کنند. به طور کلی می‌توان بیان کرد.

که هزینه مربوط به این محصولات تحت تأثیر چندین فاکتور یا پارامتر متعدد است و به همین دلیل نمی‌توان یک قیمت اختصاصی را برای آن‌ها بیان کرد.

نوع برند

به عنوان مثال، نوع برند تولیدکننده هدلایت تأثیر بسیار بالایی بر روی قیمت این محصولات می‌گذارد. محصولات تولیدشده توسط برندهای برتر دارای قیمت بیشتری نسبت به برندهایی هستند که به تازگی شروع به کار کرده‌اند و یا برندهایی گمنام به شمار می‌آیند.

علاوه بر این مورد، باید بیان کرد که حتی نوع هدلایت و قدرت کلی روشنایی آن بر روی قیمت این محصولات اثرگذار است. هدلایت‌هایی که دارای قدرت و در نتیجه میزان روشنایی بیشتری هستند، قاعدتاً قیمت بالاتری نیز خواهند داشت. خلاف این موضوع نیز کاملاً صادق است.

متریال

در کنار قیمت و برند تولیدکننده، باید به متریال‌ در هدلایت نیز به عنوان یک عامل قیمتی نگاه کنیم. هدلایت‌های تهیه شده از متریال‌های برتر موجود در بازار قیمت بیشتری نسبت به هدلایت‌های بی‌کیفیت و یک بار مصرف دارند.

با این تفاسیر که قیمت کلی این هدلایت‌ها بسیار بالا است و تنها عده محدودی از کاربران می‌توانند نسبت به خرید هدلایت ماشین اقدام کنند.

باید بگوییم که چنین تصویری کاملاً نادرست است زیرا قیمت هدلایت ماشین در ونو پارت به نحوی تعیین شده که همه کاربران با هر بودجه‌ای بتوانند نسبت به خریداری هدلایت مدنظر خود اقدام کنند.

کلیه هدلایت‌های موجود در ونو پارت کاملاً اورجینال هستند و توسط برندهای برتر دنیا ساخته‌ شده‌‌اند.

بنابراین، اگر برای سرمایه خود ارزش قائل هستید و قصد دارید با صرف کمترین هزینه ممکن بهترین هدلایت‌ها برند کانپکس، توبیز، لنزو، تک پرو و حتی زیمر را به دست بیاورید،

توصیه می‌‌کنیم که حتماً از هدلایت‌های موجود در این فروشگاه آنلاین دیدن کنید.

دو مورد از بهترین هدلایت‌های بازار

تنوع بالای انواع هدلایت در venopart.com و بازار ممکن است شما را در زمان خریداری این محصولات به شدت سردرگم کند. به همین دلیل قصد داریم نامی از دو هدلایت بسیار مهم و پرطرفدار در بازار ببریم. این دو هدلایت با نام‌های هدلایت M8 و M8 pro کانپکس شناخته می‌شوند.

مهم‌ترین شاخصه این دو محصول را می‌توان در کیفیت فوق ‌العاده آن‌ها خلاصه کرد.

بهره‌گیری از برترین تکنولوژی‌های روز موجب شده است است تا با خریداری این محصولات بتوانید به صورت کاملاً ساده و بدون پرداخت هزینه‌های زیاد، سیستم روشنایی اتوموبیل خود را به شکل قابل توجهی بهبود دهید.

قیمت هدلایت‌ها در ونو پارت

این دو محصول در فروشگاه ونو پارت به شکل اورجینال یا اصل موجود هستند و شما می‌توانید بدون پرداخت هزینه‌های گزاف به راحتی آن‌‌ها را خریداری کنید.

هدلایت‌های ام ۸ و ام ۸ پرو ( M8 and M8 PRO headlight bulb ) به سادگی نصب می‌شوند و پس از نصب آن‌ها نیز نیاز نیست تنظیمات خاصی بر روی آن‌ها اعمال شود. حتی در صورت نیاز مشاوره های لازم در جهت نصب و راه اندازی انواع لامپ هدلایت خودرو در این فروشگاه انجام می شود.

سخن پایانی

در این متن به موضوع خرید هدلایت ماشین و همچنین کلیه نکاتی که پیش از خریداری این محصولات باید به آن‌ها توجه داشته باشید، اشاره کردیم. در سال‌های اخیر، مبحث خرید هدلایت ماشین به یک مبحث داغ است برای افرادی که که به سیستم روشنایی اتومبیل خود اهمیت می‌دهند.

هدلایت‌های ام ۸ و ام ۸ پرو و هدلایت ۳۶۰ لایت از برند کانپکس سه مورد از مهم‌ترین هدلایت‌های پرطرف‌دار و با هزینه به صرفه هستند که انتخاب هر یک از آن‌ها می‌تواند گزینه‌ای عالی برای خودرو شما عزیزان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *