فیلتر گازوئیل بلدوزر چیست؟

فیلتر گازوئیل بلدوزر چیست؟ : بلدوزر ها همانند سایر خودروهای دیزل سوز دارای موتور های ظریف وحساس نسبت به گرد وغبار هستند وبه این خاطر به فیلتر گازوئیل بلدوزر نیاز دارند.وچون محیط اصلی کار آن ها خاکبرداری وکارهای مثل این می باشد، بیشتر از سایر خودروهای دیزل سوز نیازمند تعویض فیلتر گازوئیل خواهند بود.

فیلتر گازوئیل بلدوزر نوعی از فیلترهای گازوئیل است که مخصوص بلدوزر ها ساخته می شوند و همانند دیگر فیلتر های گازوئیل وظیفه پاکسازی و جداسازی گرد و غبار از گازوئیل ورودی به محفظه ی احتراق را دارا هستند. فیلتر بولدزر از لحاظ ساخت هیچ تفاوتی باسایر فیلتر گازوئیل ها ندارد و فقد ماشینی که روی آن بسته می شود فرق می کند.

فیلتر گازوئیل بلدوزر حتی در نوع اتصال هم شبیه سایر فیلتر هاست و مثل آن ها دارای دونوع چندبار مصرف ویکبار مصرف است. وهمانند فیلترگازوئیل لودر یک فیلتر سه مرحله ای است. فیلتر های سه مرحله ای دارای دو فیلتر اولیه ویک فیلتر ثانویه هستند.

فیلترها می توانند هریک از این پارت ها را به صورت جداگانه یا میکس در کنار هم داشته باشند. در فیلتر گازوئیل بلدوزر ساکورا تمامی این قطعات در کنار هم قرار گرفته اند.

از کجا بفهمیم زمان تعویض فیلتر گازوئیل بلدوزر فرا رسیده است؟

  1. موتور در هنگام حرکت ضربه می زند.

فیلتر گازوئیل بلدوزر به خوبی کار نمی کنددر نتیجه گرد وغبار در انژکتورها رسوب می کند. بر اثر رسوب گذاری ذرات غبار در انژکتورها عمل پاشش سوخت بلدوزر به خوبی انجام نمی شود و یکی از سیلندرها زودتر از دیگری به محفظه سوخت، سوخت می رساند و چون موتور آمادگی کافی راندارد، در اثر این سوختن به جای حرکت باعث حس ضربه در موتور می شود.

  • قدرت موتور کاهش پیدا می کند

وقتی که فیلتر گازوئیل بلدوزر به خوبی عمل نمی کند به مرور موتور بلدوزر سایده می شود وکارکرد آن کاهش می یابد.

  • صدای بلندی از سیلندر ها به گوش می رسد.

فیلتر گازوئیل بلدوزر به خوبی عمل نمی کند و در نتیجه ی آن یکی از انژکتورها مسدود شده دیگری به خوبی کار می کند دراین حالت اتراق ناسازمان یافته سوخت به موتور وسیلندر ضربه می زند که گاه شنیده می شود.

  • وقتی استارت می کنید بلدوزر با یک بار استارت روشن نمی شود.

فیلتر گازوئیل بلدوزر معیوب است، گرد وغبار هردو انژکتور را مسدود یا نیمه مسدود کرده است و گازوئیل با تاخیر بسیار زیادی به موتور می رسد وشما مجبورید زیر بلدوزرتان پیک نیک روشن کنید که واقعا صفاحت محض است.

  • پمپ گازوئیل صدا می دهد

فیلتر گازوئیل بلدوزر شما به خوبی فیلتر نمی کند و چون انژکتورها مسدود شده اند، پمپ  گازوئیل که وظیفه پمپاز گازوئیل را بر عهده دارد با صدای غیر معمول شروع به کار می کند.

  • بلدوزر هنگام احتراق گازوئیل دود بیشتری تولید می کند

فیلتر گازوئیل بلدوز به خوبی کار نمی کند، به همین خاطر مقداری از گرد وغبار وارد محفظه احتراق می شود که دود حاصل اتز سوختن را افزایش می دهد.

  • بلدوزر هنگام کار ناگهان متوقف می شود

فیلتر گازوئیل بلدوزر به خوبی عمل نکرده و انژکتورها تا حد زیادی مسدود شده اند. وگاهی هم پمپاژ سوخت آنقدر به پمپ گازوئیل قشار آورده است که این پمپ دیگر کار نمی کند درنتیجه سوختی نیست وبلدوزر متوقف می شود.

در صورتی که بلدوزر شما دچار چنین نقص های فنی شد می توانید از ما فیلتر گازوئیل بلدوزر ساکورا را بخواهید. بلدوزر شما چه کوماتسو باشد چه هیوندای آن را تعویض خواهیم کرد.

در هنگام خرید فیلتر گازوئیل بلدوزر به چه نکاتی توجه کنیم؟

  1. انتخاب فیلتر گازوئیل بلدوزر با قیمت مناسب

در هنگام خرید به میزان توان مالی خود توجه داشته باشید اما با فکر به پسنداز و انتخاب جنس بی کیفیت سرمایه خود را به هدر ندهید

  • دقت در هولوگرام بسته بندی فیلتر وجعلی نبودن آن

برخی تعمیر کاران باشستشو مجدد فیلتر ها اقدام به فروش این فیلتر های کهنه می کنند حتی پوسته یک فیلتر را بادیگری عوض می کنند. پس واجب است دقت کنید بسته بندی دارای وکیوم و هولوگرام باشد.

  • بررسی سالم بودن فیلتر

از فروشنده بخواهید فیلتر گازوئیل بلدوزر را پیش شما نصب کند و آن را استفاده کنید.

  • توجه به نام و مدل بلدوزر

هنگامی که می خواهید یک فیلتر گازوئیل بلدوزر نو خریداری کنید حتما با توجه به برند بولدوزر خودتان اقدام کنید زیرا که نمی توانید فیلتر بلدوزر هیوندای را به بلدوزر ولوو متصل کنید و بسیاری از فروشندگان به هیچ وجه باز گرفتن محصول راقبول نمی کنند.

در صورتی که بلدوزر شما به تعمیر وتعویض فیلتر گازوئیل نیلز دارد فقد کافی است ما را در جریان بگذاریید تا با برترین برند ساکورا به خدمت شما بیاییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *