فیلتر گازوئیل لودر چه ضرورتی دارد؟

فیلتر گازوئیل لودر چه ضرورتی دارد؟ : شاید تا به حالا نام فیلتر گازوئیل لودر را نشنیده باشید، اگر دوست دارید با فیلتر گازوئیل لودر وانواع آن آشنا شوید با ما همراه شوید.تمامی خودروها به سبب داشتن یک سیستم درون ساز برای حفاظت از موتور خود نیازمند به استفاده از انواع متفاوتی از فیلتر ها هستند برای متال موتور خودروهای سواری به فیلتر روغن و هوا نیازدارد. باتوجه به این مسئله لودرها نیز به فیلترهای مخصوص خود یعنی فیلتر گازوئیل لودر نیازمند هستند.

برند ساکورا برای برندهای مختلف لودر فیلتر گازوئیل لودرهای متفاوتی را طراحی کرده است برای مثال فیلتر گازوئیل لودر کوماتسو و سایر مارک ها. در مقاله پیشین گفتیم فیلتر گازوئیل دومدل دارد. به طور کلی می توان گفت فیلترهای گازوئیل در مدل های لوله ای، نمدی ومیکروتاب گازوئیل ورودی به انژکتور را پالایش می کنند واز گرفتگی وخرابی موتور جلوگیری می کنند.

یکی از بهترین انوا ع فیلتر گازوئیل لودر فیلتر گازوئیل ساکورا می باشد که شباهت و همخوانی صد درصدی با قطعه اصلی را داراست.

فیلتر گازوئیل لودر  توسط شرکت ساکورا برای کدام لودر ها تولید می شود؟

شرکت ساکورا برای بیشتر مارک های لودر موجود دربازار فیلتر گازوئیل لودر تولید می کند. لودرهای ولوو، کوماتسو(ولوو) و هیوندای از مهم ترین برندهای هستند که شرکت ساکورا دست به ساخت فیلترهای آن ها زده است.

فیلتر گازوئیل لودر های شرکت ساکورا به چه علتی مناسب ترهستند؟

داشتن استاندارد ISO / TS 16949: 2002 یکی از دلایلی است که سبب محبوبیت شرکت فیلترهای ساکورا در ایران گشته است.این استاندارد کیفیت محصولات ساکورا بسیاری از فروشندگان قطعات یدکی این مصولات را به صورت عمده از کشورهای حوزه خلیج فارس وارد می کنند وباقیمت مناسب به فروش می رسانند. هر چه کیفیت فیلتر گازوئیل لودر بهتر باشد قیمت آن بیشتر خواهد بود. پیشنهاد می کنم فیلتر گاز لودر ساکورا را امتحان کنید وخودتان از کیفیت آن لذت ببرید.

نکات مهم در انتخاب فیلتر گازوئیل لودر چیست؟

فیلتر گازوئیل لودر چه ضرورتی دارد؟ : اولین وآخرین نکته در انتخاب یک فیلتر گازوئیل لودر انتخاب فیلتر گازوئیل با قیمت مناسب می باشد. شما نباید ارزان ترین را انتخاب کنید. شاید فکر کنید این حرف را برای فروش محصولات مان می گویم.

اما باورکنید، فقد بخاطر خود شماست شما اگر یک فیلتر ارزان قیمت بندازید مطمئا نباید کاملا مطمئن باشید که موتورتان تا انتهای یک سال به خوبی با آن کار خواهد کرد. موتورهای دیزل بسیار حساس هستند وکمترین میزان گرد وغبار آن ها را نابود می کند.

از سایر نکاتی که برای انتخاب فیلتر گازوئیل می توان ذکر کرد دقت به آرم ولوگوی شرکت تولید کننده محصول وانطباق آن با کالاهای اصلی می باشد.

وآخرین نکته این است که شما باید دقت کنید وفیلتر گازوئیل برند خودرو خودتان را بخرید، برای مثال شما نمی توانید فیلتر گازوئیل ولوو را به جای فیلتر گازوئیل هیوندای استفاده کنید. فیلتر گازوئیل ساکورا یکی از بهترین انتخاب های است که شما می توانید داشته باشید.

از کجا بفهمیم فیلتر گازوئیل لودر ما نیاز به تعویض دارد؟

  • لودر شما با اولین استارت روشن نمی شود

در این حالت وقتی سوئیچ را می چرخانید لودر کلا روشن نمی شود یا با تاخیر روشن می شود. علت این پدیده  این می باشد که از زمان تعویض فیلتر گازوئیل لودر زمان زیادی گذشته است و گرد وغبار در لوله های باریک انژکتور رسوب کرده اند و گازوئیل به سختی به محفظه احتراق می رسد.

  • موتور با ایراد کار می کند

در این حالت موتور شما شدیدا دود می کند وصدا های عجیب وغریبی می دهد. حتی ممکن است لودر شما در وسط راه و به یکباره متوقف بشود. این وضعیت بسیار بحرانی است ونشان از مسدود شدن 90 درصدی انژکتورها می دهد.

  • فشار موتور از حالت نرمال خارج می شود

اگر لودر شما دارای فشار سنج باشدو عدد فشار سنج از حالت نرمال KPa200(psi30) خارج شده وبه حالت غیر طبیعی KPa1600(psi23) را نشان می دهد. یعنی به شما میگویید که فشار د داخل وتور به د خطرناکی رسیده است.

  • در لوله های انژکتور رسوبات وجود دارد

اگر شما هرز گاهی به موتو لودرتان نگاهی بندازید و فیلتر عمر خود را کرده باشد یقینا گرد وغبار در انژکتور ها رسوب می کند که این عمر کاملا قابل مشاهده است.

  • کاهش سرعت

سرعت لودر شما کاهش پیدا می کند وهنگام کار راندمان آن کمتر از حالت اولیه خواهد بود.

در صورتی که هر کدام از این نشانه هارا در کار کرد لودرتان دیدید، بایستی فیلتر را تعویض کنید . بهترین فیلتر گازوئیل لودر موجود در بازار فیلتر گازوئیل لودر ساکورا است.

خرید فیلتر گازوئیل نو بهتر است یا تعویض آن؟

از آنجایی که موتور مهمترین قسمت یک لودر می باشد، تعویض فیلتر گازوئیل لودر خیلی بهتر و ارزانتر از خرید یک موتور نو است. البته شما می توانید فیلتر را بشوید و دوباره استفاده کنید. اما یک شرط دارد آن هم اینکه کاغذ فیلتر پاره نشود.

به صورت صد در صد این کار امکان پذیر نیست لذا تعویض بهتر خواهد بود. به منظور تعویض فیلتر گازوئیل لودر از ما فیلتر ساکورا را بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *