آشنایی با شرکت ماشین آلات سنگین پرکینز انگلیس :

پرکینز یکی از سرآمد ترین شرکت های زیر مجموعه کاترپیلارمی باشد و دارای سابقه بسیار زیاد و ارزشمندی در حوزه ماشین الات سنگین و راهسازی است در این مقاله ما به جزئیاتی در خصوص سابقه این شرکت ،خدمات و محصولات آن می پردازیم . در این نوشته ما به دنبال آشنایی با شرکت ماشین آلات سنگین پرکینز انگلیس هستیم .

پرکینز به عنوان یکی از پیشرفنه ترین ارائه دهنده موتورهای دیزلی در جهان است که با ارائه محصولات و خدمات عالی توانسته انتظارات مشتریان خود را پاسخگو باشد .
وبا داشتن 88 سال سابقه و بیش از 21 میلیون موتور دیزل در سر تا سر جهان گوی سبقت را از سایر رقیبان خود ربوده است .

همکاری نزدیک با تولید کنندگان تجهیزات اصلی (OEM) برای ارائه بهترین خدمات در هر مرحله از فرآیند – از طراحی اولیه ، از طریق اعتبار سنجی و تولید ، تا پشتیبانی مداوم در این زمینه – تا نیرو ، خدمات و بهره وری را دقیقاً به همان شکلی که وجود دارد ارائه دهیم .

شرکت ماشین آلات سنگین پرکینزبا رویکرد مشارکتی


همکاری با مکالمه آغاز می شود. ما به آنچه شما از محصولات ما انتظار دارید نیاز گوش می دهیم شرکت پرکینز افتخار می کنیم که می توانیم دقیقاً این نیازها را برآورده کنیم. ما با شما همکاری می کنیم تا موتورهایی را تولید کنید که محصولات شما را تأمین می کنند – که زیرساخت های جامعه را بهبود می بخشد.

طراحی با هدف شرکت ماشین آلات سنگین پرکینز


با استفاده از موتورهای پرکینز در بیش از 5000 برنامه در سراسر جهان ، هیچ سوالی وجود ندارد که ما بدانیم چگونه می توان راه حل های مختلف را برای موارد مختلف سفارشی کرد. ما هر بار برای قدرت ، قابلیت اطمینان و دوام – و پاسخگویی به نیازهای منحصر به فرد شما – طراحی می کنیم.

برای دنیای واقعی آزمایش شده است محصولات شرکت ماشین آلات سنگین پرکینز


طراحی مهم است ، اما تنها راه برای اطمینان از اینکه موتورهای ما انتظارات شما را برآورده می کنند ، آزمایش آنهاست. ما با اعتبار سنجی موتور خود بسیار تلاش می کنیم – در بسترهای آزمایش و به عنوان بخشی از سیستم های ماشین در برنامه های واقعی – تا محصولی را ارائه دهیم که اثبات شده باشد .

کیفیت ساخت محصولات شرکت ماشین آلات سنگین پرکینز


یک شبکه جهانی مشتری ، یک شبکه جهانی امکانات تولید را می طلبد – هر یک مطابق فرآیند دقیق و استانداردهای کیفیت. تیم پرکینز دور هم جمع می شوند تا بهترین موتورها را بسازند و در هر کجای دنیا که باشند قدرت مستمری را به شما تحویل دهند .

کاربر گرامی شما بوسیله پلت فرم روت کالا به تمامی خدمات مانند خرید آنلاین و به صرفه  با بهترین کیفیت و شرایط فروش دسترسی پیدا کنید این سایت توانسته بیشتر محصولات قطعات یدکی برای تمامی ماشین آلات سنگین را پوشش دهد کافی است فقط یکبار بر روی آن کلیک کنید تا از خدمات ما بهرمند شوید .

گروه پشتیبان روت کالا همیشه پاسخگوی شما عزیزان خواهد بود .

لطفا قبل از خرید کالا با تیم فروش تماس بگیرید. 02166699599 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *