چگونه ناخن بیل مکانیکی مناسب انتخاب کنیم ؟

برای اینکه بتوانید از سطل یا باکت دستگاه و بیل مکانیکی خود بیشترین بهره را ببرید، بسیار مهم است که ابزار مناسب برای پروژه متناسب با کاربرد خود انتخاب کنید. در اینجا 4 عامل اصلی وجود دارد که باید هنگام انتخاب ناخن بیل مکانیکی مناسب به خاطر داشته باشید.

متأسفانه ، هنگام خرید سطل های بیل مکانیکی برخی از این تولیدکنندگان ارزان ترین ناخن بیل را به سطل یا باکت اتصال می دهند تا با حاشیه سود بیشتر کمترین کیفیت ممکن را به مشتری ارائه دهند.

تمیز نگه داشتن دندان های بیل مکانیکی به افزایش بهره وری دستگاه شما کمک می کند ، از دستگاه و باکت بیل مکانیکی محافظت می کند و در نتیجه عمر دستگاه بیشتر و هزینه های نگهداری کاهش می یابد. طراحی و اتصالات دندانهای سطل از نظر طول عمر ، عملکرد و کاربرد آنها بسیار مهم است.

در ادامه به بیشترین عوامل تاثیر گذار در انتخاب باکت و یا سطل مناسب برای بیل های مکانیکی اشاره خواهیم کرد.

چهارعاملی که باید در هنگام خرید ناخن های بیل مکانیکی بدان توجه ویژه داشت؟

1. ساختار ناخن بیل مکانیکی

ساختار و مواد ناخن بیل و آداپتور از معیارهای اصلی است ، زیرا این امر به طور مستقیم عمر سایش و مقاومت آن را تعیین می کند ، اما شکل و طرح نیز همین است.

ناخن ها به دلایل هزینه و آلودگی در ریخته گری ها ساخته می شوند ، این روزها بیشتر در کشورهای جهان سوم قرار دارند. مواد مورد استفاده در فرآیند ریخته گری و انواع قالب های مورد استفاده ، دوام دندان ، شکستگی و اتصالات آن را تعیین می کنند. همچنین ، فرآیند عملیات حرارتی بر سختی اثر می گذارد که به نوبه خود بر طول عمر اثر می گذارد. که هر کدام از این عوامل رعایت نشود منجر به کاهش بهروری کیفیت باکت یا ناخن می شود .

2. استفاده درست از ناخن های بیل مکانیکی

عمر مختلف دندانهای بیل تحت تأثیر مواد مختلف قرار می گیرد. شن و ماسه بسیار ساینده است ، سنگ ، خاک و سایر مواد حفر شده یا بارگیری شده بسته به محتوای کوارتز آنها بر طول عمر آن تأثیر می گذارد. هرچه سطح سایش بیشتر باشد ، ماندگاری دندانها کمتر از قبل خواهد بود .

ناخن های بیل مکانیکی بیشتر برای بارگیری و کاربردهای مواد مناسب هستند و نه برای گودبرداری یا حفاری ، زیرا این امر به نفوذ و ضربه زیاد نیاز دارد. در هنگام نفوذ به زمین سخت فشرده ، سطح ساییدگی زیاد کارایی کمتری دارد.

3. در نظر گرفتن میزان نفوذ و درجه سختی حفاری

مقدار مساحتی که هنگام نفوذ با زمین تماس می گیرد ، کارایی دندان را تعیین می کند. اگر دندان دارای پهنای زیاد ، سطح صاف یا “ماسوره” باشد ، نیروی اضافی از بیل مکانیکی برای نفوذ به مواد مورد نیاز است ، بنابراین از سوخت بیشتری استفاده می شود و تنش بیشتری در تمام قسمتهای دستگاه ایجاد می شود.

برای نفوذ به زمین فشرده ، سنگی یا یخ زده ، ممکن است به دندانهای تیز و نوک تیز “V” به نام “Twin Tiger Teeth” نیاز داشته باشید. اینها برای حفر و ترانشه ایده آل هستند ، زیرا سطل را قادر می سازد تا مواد را به راحتی تأمین کند ، اما به دلیل اینکه مواد کمتری در آنها وجود دارد ، عمر آنها کوتاه است و نمی توانند کف صاف را به سوراخ یا ترانشه تحویل دهند.

4. اهمیت دادن به میزان تاثیر گذاری محیط بر کار

دندانهای سطلی با مقاومت در برابر ضربه بالا در برابر ضربات نافذ و نیروهای شکستگی بالا مقاومت می کنند. این موارد برای استفاده در خاکبرداری و ترانشه برداری در هنگام استفاده از بیل مکانیکی ، در یک محیط سنگی یا معدن سنگ مناسب هستند.

اتصالات دندانها به آداپتور از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا اتصالات نامناسب فشار را دوباره به پین ​​وارد می کند که می تواند نقطه ضعفی ایجاد کند یا ممکن است پین تحت فشار خارج شود.

کاربر گرامی شما می توانید برای آگاهی بیشتر در مورد خرید قطعات راهسازی و نیز خرید آنلاین از سایت روت کالا که یکی از بزرگترین پلت فرم های آنلاین ایران می باشد کانالی امن و راحت برای خرید آنلاین قطعات راهسازی پیدا کنید از جمله خدمات این سایت حمل رایگان در سراسر کشور و ضمانت بازگشت کالا و نیز گروه پشتیبان روت کالا همیشه پاسخگوی شما عزیزان خواهد بود .

لطفا قبل از خرید کالا با تیم فروش تماس بگیرید. 02166699599 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *